veekutonen ja automaattii kenkkuilee edelleen, ei anna koodeja, mutta käy karkeesti, eikä kulje matalilla kierroksilla .kipinäpuoli jo vaihdettu jne. laatikko se ei liene... joskus toimii ok, yleensä. Kuinka lähestyn tuota alipainehässäkkää viksusti? kokeilin searchia mut en löytäny (väärät sanat tai jotain)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Miten etsin mahd alipainevuotoja....
Collapse
X
-
Omituista????
Olen huomaavinani seuraavaa:
autoni lämmöt ei ihan nouse sinne 90 vaan jää näillä keleillä (-10) 80 tieneille maantiellä, ei sinänsä sen ihmeepää.
No välillä myös ilastointi työntää kylmää ilmaa ineen. SAMALLA auto käy tasaisemmin ja vetää paremmin.
Outoa!?
Olisiko joku lämpödetektori sitten seuraava epäilty?
Comment
-
En tiedä onko AAH:ssa samanlaiset letkut mutta minun ABC :stä löytyi vuoto alipaine tehostajan letkusta olevasta muovisesta mötikästä (takaiskuventtiili ?!). Se on kiinnitetty liian lähelle kannen koppaa vasten ja oli sulanut. Irroitus yritys hajotti sen lopullisesti. Kun niitä letkuja seuraa moottorin etupuolelle tulee 90 asteen mutka. Siinä oli seuraava vuoto. Jos asiasta haluaa varmistua eikä letkuja ole koskaan vaihdettu, minä vaihtaisin ne kaikki kerralla.
Vikaa haettiin koska kaasussa oli heti tyhjäkäynnin yläpuolella "kuollut" kohta eli liikkeelle lähdettäessä kone melkein sammui ja sen jäkeen takaraivo nytkähti vasten niskatukea (onneksi on pehmustettu)
Comment
Comment