Ongelma seuraavanlainen:
Kolmosella täyskaasukiihdytyksessä nousee ahdot 0.8bar (vakio), mutta alkaa hyytymään noin 4500rpm jälkeen jolloin ahdot enää 0.4bar. Pudottaa noi ahdot aika nopeasti. Ei kuitenkaan fuel cut.
Ei ahtovuotoja, n75 uusi, bypass uusi.
Vikakoodeja oli muutama kun etsiskelin vikaa, mutta yhteen en tietenkään koskenut. Siellä oli 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 06-10 - Signal to high -Intermittent. Nollauksen jälkeen ei ole tullut enää uudestaan, mutta ongelma säilyy.
Vinkkejä? Muuten auto toimii mainiosti.
edit. jäi sanomatta, että kun ahdot putoo isommalla vaihteella, niin ne saattavat pompsahtaa yhtäkkiä takaisin 0.8bar:iin. Vasta tuli myös vaihdettua venttiilivarrenkumit, jos tiedolla jotain merkitystä on...
Kolmosella täyskaasukiihdytyksessä nousee ahdot 0.8bar (vakio), mutta alkaa hyytymään noin 4500rpm jälkeen jolloin ahdot enää 0.4bar. Pudottaa noi ahdot aika nopeasti. Ei kuitenkaan fuel cut.
Ei ahtovuotoja, n75 uusi, bypass uusi.
Vikakoodeja oli muutama kun etsiskelin vikaa, mutta yhteen en tietenkään koskenut. Siellä oli 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 06-10 - Signal to high -Intermittent. Nollauksen jälkeen ei ole tullut enää uudestaan, mutta ongelma säilyy.
Vinkkejä? Muuten auto toimii mainiosti.
edit. jäi sanomatta, että kun ahdot putoo isommalla vaihteella, niin ne saattavat pompsahtaa yhtäkkiä takaisin 0.8bar:iin. Vasta tuli myös vaihdettua venttiilivarrenkumit, jos tiedolla jotain merkitystä on...
Comment