Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 200 quattro 2.2 20v koneesta 400hv irti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 200 quattro 2.2 20v koneesta 400hv irti

    Ostin/vaihdoin vasta tollasen Audi 200 quattro 2.2 20v 90.vm?

    Siitä on edellisen omistajan mukaan 400pollea irti otettu. Karalalla ei ollu 4wd penkkiä niin tarkkaa tietoa tehoista ei saatu, mut oli kuulemma arvioinu että 1.3bar paineilla 370hv ja nyt 1.6 400hv.

    Niin mietin että mitähän pellin alta pitäs löytyä jotta tuo todella pitää paikkaansa ja kestää noilla tehoilla? Kyllä sen pers tuntumalla tuntee että kyllä sieltä se varmasti löytyy, lähtee nimittäin melko vihasesti.

    Edit: ja eikö 10venaseen koneeseen tarvi uusia paljon enemmän osia kun tohon 20venaseen?
    Viimeksi muokannut Vieras; 1.5.2008, 18:17.

  • #2
    ei sinne välttämättä ole vaihdettu kuin isompi turbo,kankien vaihto suositeltavaa jos ei ole vaihdettu.

    ei 10v moottoriinkaan tarvi kuin isompi turbo ja sähköinen ruisku noille tehoille.

    Comment


      #3
      Jep

      Miten sitten tuo kestävyys puoli. Moottorin elinikä varmaan ainakin lyhenee?

      Comment


      • #4
        ei se välttämättä lyhene,riippuu ajotyylistä.

        Comment


        • #5
          Aiemmin siinä mainostettiin olevan ahdin, pakosarja, pakoputki ja suuttimet vaihdettu.
          Teholupailut taitaa kasvaa sitä mukaa kun myynti-ilmoitus päivittyy ;) mutta faktoja siitä asiasta olis kivampi nähdä. 470hv @1,9bar?

          Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta mitä jenkkimallia siinä on? Iha tavan 200 20V:ltä se mun mielestä näyttää...

          Comment


          • #6
            Ja olikos niin että 20V:tä ei jenkkilään viety edes?

            Comment


            • #7
              On niitä viety, käsittääkseni ainoastaan -91 mallisina. Ei siinä taida olla euromalliin muuta eroa kun ajo- ja takavalot, ja nekin voi olla sulla jo vaihdettu toisiin. Vanteet niissä taisi olla BBS:n 15-tuumaiset eurojen Aerojen sijasta.

              Comment


              • #8
                200 20V vietiin jenkkeihin yleisesti poiketen paljolti yhtään mitään muuttelematta. Määriä en muista mutta ehkä 300 kpl?

                Comment


                • #9
                  Jossain törmäsin huhuun että suurin osa 1616valmistetusta Avantista olisi viety Amerikkaan. Wagonina, eikös Avant tullut vasta C4sarjan mukana markkinointi "nimeksi" amerikassa? Tiedä sitten. Äkkisältään eroja tosiaan ne kirkkaat reflex panelit ajovalojen sivuilla on amerikassa keltaiset eikä käy ilman leikkaa/liimaa eurooppalaisiin ajovaloihin. Sisällä ne äärivalot kun euroopan kirkkaat on dummyt. Amerikkalaisissa myös check-valo kytketty tehtaalla. Sekä ehkä suurimpana muutoksena ilmastoinnin näytön ympärillä zepraa. Sitä osaa ei taida euroopasta edes saada?/ei valmisteta enää? Bengt-Åkellekkin oli joku sen Amerikasta lähettänyt.

                  Takavalopaneeli on sille kapealle kilvelle amerikkamalleis, mut ilmeisesti myös sveitsiin tilatut autot on ollu kapeammalla kilven paikalla varustettui?

                  Mutta tosiaan, tähän voisi listata muita eroavaisuuksia.

                  JA toinen huomio, eikös tämä ole tullut uudestaan myyntiin kolarin jälkeen, ilman noita viriosia??
                  Viimeksi muokannut juhakill; 27.7.2008, 00:20.

                  Comment


                  • #10
                    Arvellahan voi vaikka mitä tehoista mutta penkitys ainoa varma tieto. Myös varttimaili ja loppunopeus lentokentällä kertoo jo jotain todellisista tehoista.
                    Oman erimerkkisen kävin penkittämässä Lappeenrannassa rakentelun jälkeen sekä dynolla että rotolla ja lopuksi lentokentällä veto. Tulos oli ettei hepoja ollut mitä piti ja vääntöä oli liikaa. Tuli valittua vääräntyyppinen ahdin ja se teki tepposet. Piti mulkata ohjelmaa ja rajoittaa paineita väännön takia kun yksi laatikon poksahdus riitti mulle. Seuraavalle omistajalle kun myin oli faktadokumentit antaa mukaan. Lappeeseen ajelevat Turusta saakkakin penkittämään joten jos auto muuten kunnossa niin jostain keski-suomesta oliko Valkeakoskella muistaakseni löytyy nelikkopenkki.

                    Comment


                    • #11
                      Joo Harisen Sepollahan on 4-veto dyno, lieneekö eräskin kulkine siinä pajassa vieraillut.

                      Comment


                      • #12
                        löytyyhän noita nelikkodynoja ympäriinsä, turun seudulta löytyy ainakin yks, pääkaupunkiseudulla useampiki jne... Tärkeintähän dynoamisessa on se, että kaikki vedot tehdään ainakin samassa dynossa, olosuhteisiin ei Suomen dynoissa oikein pääse vaikuttamaan ;)

                        Comment


                        • #13
                          Jyväskylässäkin on nelikkodyno

                          Comment

                          Working...
                          X