Tyypillinen tapaus: Audi A4 2,5V6TDi vm.2002. Ajettu 240tkm. Multronic ravistaa lämpimällä koneella liikkeelle lähtiessä. Kylmänä ei sitä tee.
Kahlasin läpi Multitronic-viestiketjut, ja sain käsityksen että todennäköisin vika on kytkinpakka. Kiinnostaisi jo henkisen valmistautumisen vuoksi selvittää kustannukset, ja että missä moinen kannattaisi teetättää? Powermatic ei kuulemma suostu avaamaan ko. laatikkoa, vaan lähettävät ne suoraan Hollantiin korjattavaksi. Onko mitään merkkiliikkeen ulkopuolista pajaa, jossa tämä remppa onnistuisi?
Tai olisiko omatoimisessa vaihtotyössä suuria karikoita? Mitä pelkät osat kustantavat, jos uusisi tilalle 7-levyisen pakan? Kiinnostaisi todella sellaisten kommentit, joilla on omaa kokemusta ko. laatikon kanssa remppaamisesta tai remppauttamisesta. ...Niin tai voiko vian aiheuttaja olla jokin muu tekijä?
Kahlasin läpi Multitronic-viestiketjut, ja sain käsityksen että todennäköisin vika on kytkinpakka. Kiinnostaisi jo henkisen valmistautumisen vuoksi selvittää kustannukset, ja että missä moinen kannattaisi teetättää? Powermatic ei kuulemma suostu avaamaan ko. laatikkoa, vaan lähettävät ne suoraan Hollantiin korjattavaksi. Onko mitään merkkiliikkeen ulkopuolista pajaa, jossa tämä remppa onnistuisi?
Tai olisiko omatoimisessa vaihtotyössä suuria karikoita? Mitä pelkät osat kustantavat, jos uusisi tilalle 7-levyisen pakan? Kiinnostaisi todella sellaisten kommentit, joilla on omaa kokemusta ko. laatikon kanssa remppaamisesta tai remppauttamisesta. ...Niin tai voiko vian aiheuttaja olla jokin muu tekijä?
Comment