Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Seosmittarin asennus ohjeita

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Seosmittarin asennus ohjeita

Olen hommaamassa profiilin kulkineeseen seosmittaria.
    Asennus ohjeita olisin vailla.Lambdaahan se tulee,mutta miten ja mistä noin suurpiirteittäin? tai kuvatkin olisi tervetulleita..

suosittelen laittamaan laajakaista seosmittarin.
    niissä tulee oma lambda anturi,kytket vaan virran ja maan.

Comment

Jos "normaalia" seosmittaria kuitenkin laitat, niin virrat ja maat vaikka kuskin jalkatilassa (kojelaudan pohjamuovin alla) olevasta kytkentäkiskosta. Lambda signaali lambdan johdosta, konehuoneeseen piuhan saa kätevästi boksin alta. Kun sulla on lämmitettävä 4-johtiminen lambda, niin se musta on se oikea, josta haaroitat. Varaudu siihen, että mittarin näyttämä saattaa olla rikkaanpuoleinen.

Comment

Eli lambdalta pystyy ongelmitta ryöstämään jännitteen? porkkis: sullahan tais joskus olla näin?

Comment

Pystyy ja oli, mutta kapeakaistamittari on viittä vaille turha kapistus oikeesti. Mielummin laajakaista, jossa riittävän tasokas kapeakaista-anto, jolla sitten syöttää boksille.
          Itse olen tuota kapeakaistaa kaivannut lähinnä lambdaohjauksen parametreja opiskellessa.

Comment

Selvä elikkä laajakaista lambda hakuseen:)

Comment

Pystyykö yhdestä lambdasta jakamaan signaalin seosmittarin ja ruiskuboksin kesken? Luulisi laadukkaan mittarin olevan suunniteltu riittävän suurella sisäänmenoimpendanssilla, joten riittäisikö siitä vielä laadukkaalle boksillekin vai vaimeneeko liikaa?

Comment

Working...
              X