Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

-89 2.3E Coupen kylmäkäynnistysongelma.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • -89 2.3E Coupen kylmäkäynnistysongelma.

    Auto tekee siis tälläistä ettei kylmänä lähde ykkösellä käyntiin vaan joutuu starttaamaan joskus useitakin kertoja, useimmiten n. 5-10s starttauksen jälkeen käynnistyy, ja ei tunnu käyvän heti kaikilla sylintereillä. alkaa kuitenkin käymään muutaman sekunnin kuluttua kaikilla...

    Tuttu korjaaja ehdotti että tulpanjohdot, tulpat ja virranjakajan kansi kannattaa tarkistaa. Tulpat oli ok, tulpanjohdot oli karstassa ja virranjakajankansi aika finaalissa, myös pyörijä.

    Tulpanjohdot, tulpat, virranjakajankansi ja pyörijä vaihdettiin. Tuntui vähän helpottavan käynnistymistä mutta ei korjannut ongelmaa kokonaan.

    Seuraava ehdotus oli että kylmäkäynnistysventtiili, ja tai suuttimet on tukossa, bensan sekaan 2 purkkia injector cleaneria ja piti puhdistua.

    Tämäkään ei tuntunut auttavan juuri mitenkään.

    Vaihtoon meni myös ilmansuodatin, öljyt, öljynsuodatin ja imuilmaputki joka oli pohjasta teräksisen huohotinputken kohdalta halki ja sai ilmaa välistä.

    Vieläkään vika ei korjautunut, voisiko joku neuvoa vähän että mitä seuraavaksi?


    Auto vilkuttaa myös "hydrauliikan merkkivaloa" kovissa töyssyissä ja kun ajetaan pidon äärirajoilla mutkaan. Mistä johtuu?

  • #2
    Lisää hydraulinestettä.

    Comment


    • #3
      Taidan samantien vaihtaa koko nesteen, eikös tuolla kyseisellä nesteellä ole n. 2v vaihtoväli?

      Comment


      • #4
        Eikä vieläkään...

        Taas on kerosiinia (stp injectorcleaner) tankissa, eikä vieläkään tykkää lähteä kylmänä kunnolla käyntiin.


        Onko kaikilla coupen omistajilla sama juttu että bensamittarista ei oikein ota tolkkua, heittelee ihan miten sattuu ja ensimmäinen puolikas tyhjenee nopeammin kuin viimeinen? Ja jos käy esim. kaupassa, niin mittari ei nousekaan enää siihen jossa on ollut kun pihaan ajettiin. (oon tarkistanut, ei vuoda bensaa, ainakaan tankista eikä letkuista)

        Comment


        • #5
          Jos mittari heiluu ja arpoo, on luultavasti mittariston juotoksissa tai jänniteregulaattorissa vikaa.

          Comment


          • #6
            Itsellä 2.0 80:ssä sama vika, ei lähde kylmänä, APUA!

            Comment

            Working...
            X