Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi s4 2.2t -94 bensankulutus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• audi s4 2.2t -94 bensankulutus

Terve: Mistähän alkais etsimään vikaa, kun autoni vie yli 20l 100km sekalaisessa ajossa? Kiihdyttäessä puskee mustaa putkesta ja niin kuin aavistuksen nykis ajossa? Autossa on suurempi turbo ja ilmeisesti teholastu, 350hv pitäis entisen omistajan mukaan olla, ahdot jotain 1.6bar erillisessä ahtomittarissa(c-pilari), ei kai toi ny noin paljon pitäisi kuluttaa, vaikka onkin kutiteltu tehoja lisää! Kiitti jo näin aluksi!

Aloitetaan nyt siitä, että onko aiemmin toiminut tuolla kokonpanolla hyvin?

Comment

En tiedä, kun auto on ollut mulla vasta 2 päivää ajossa ja on tullut mulla vasta 1,5 viikkoa, kaveri toi sen Ruotsista(olen ihan uusi audi s4 omistaja)!

Comment

Eiköhän se tukevasti rikkaalla käy. Vikakoodit lukuun ihan ensimmäiseksi.

Comment

Vikakoodit lukuun :)
          Putsaa maffin liitin.

Comment

Ja itse maffi kannattaa putsata siihen tarkoitetulla crc-spraylla. Mulla meni viime kesä samanlaisilla kulutuksilla maffin paskaisuuden ja sen väljän liittimen ansiosta.

Comment

Vikamuisti luettu,lambdasta ei singnaalia! Voisko tämä aiheuttaa kans tota ylisuurta kulutusta? Tänään putsaan tuon maffin ja pesen tuon ilmanputsarin!

Comment

Todellakin voi.

Comment

Nyt uusi lanbda kiinni, bensankulutus tippui yli puoleen!

Comment

Working...
                  X