Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pystyykö ke-jetistä säätämään tyhjäkäyntiä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Pystyykö ke-jetistä säätämään tyhjäkäyntiä

    Coupe 2.0E:n tyhjäkäynti on vähä liian kovalla pystyykö sitä säätämään mistään. ISV sitä vissiin säätää mutta se on aina liian kovalla n. 1100-1200 pitäs saaha säädettyä katsastukseen vähä pienemmälle. Polttoaineen syöttökin katkee vähä omia aikojaan ja sit käy nykimään matka ajossa ei kyl oo mitää ongelmaa.

  • #2
    Se on vikatilassa -> koodin lukuun. Tyhjäkäyntiä ei voi säätää. Ruisku siis KE-motronic. Tuo koodin luku ei onnistu noilla normi kaapeleilla ja läppärillä, ei anakaan tuosta profiilin 80 audista.
    Viimeksi muokannut nirape; 23.4.2008, 21:00.

    Comment


    • #3
      Kyllä Riku taitaa puhua kuitenkin KE-jetronik:sta. Eikö muka kaasuläpän säädöllä voi vaikuttaa yhtään? Mutta se sitten isv:n puhdistuksen jälkeen (löytyy haulla).

      Comment


      • #4
        KE-jetronik:sta ei säädetä kaasuläppää, läpän ohi menee ilmakanava jossa on säätöruuvi.
        Korjatkaa jos muistan väärin

        Comment


        • #5
          Ainakaan tuossa 80 audin 2.0E mallissa ei säätöjä ole. Isv säätää tyhjäkäynnin boxin ojeen mukaan. Vikatilassa nostaa tyhjäkäynnin tuonne 1100 kiekkaan.

          Comment


          • #6
            Juuri tuota kaasuläppäkotelossa olevaa tyhjäkäyntiruuvia tarkoitin. Eikös tuo ole kuitenkin ainakin kaikissa turbo malleissa?

            Comment


            • #7
              Vika löyti isv:ltä imusarjaan menevä letku oli murtunu. Nyt tyhjäkäynti on n.900.

              Comment


              • #8
                Pääasiallisesti jos Jetronic ei käy niin kuin pitäisi, jotain on rikki. Korjauksen yritys säätöjä muuttamalla aiheuttaa vain lisää pahaa.

                Comment

                Working...
                X