Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 V.6 2.6 Quattro -95 [hammastanko,ohjausvaihde]

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A4 V.6 2.6 Quattro -95 [hammastanko,ohjausvaihde]

Juu eli koitin tuolla haulla etsiskellä tästä aiheesta hieman tietoa ja itse en ainakaan sopivaa vastausta löytänyt, joten kysyn nyt :)

Elikkäst ongelmana on audin hammastanko/ohjausvaihde, päästää kuskin puolen etulokasuojan tyköö jostain raidetangon lähettyviltä ohjaustehostimen öljyt pihalle ja itse ongelmana on uuden osto, mutta miten on, onko kaikissa A4 b5 korisissa laitteissa samanlainen se hammastanko vai onko noissa 6-koneisissa erillainen se ?

Kiitos jo paljon etukäteen! :)

p.s jos jollain myydä kyseistä osaa, hintaa/kuntoa !

Eri tangot on ainakin osanumeroiden perusteella.

Comment

kannattaa kysästä tuolta http://www.valko.fi/ sieltä itse tilasin käytetyn ja hyvin on pelannut.

Comment

Kiitoksia!

Juu kiitos vastauksista, pitää alkaa metsästelemään jostakin osaa, jos jollain on myydä niin voisin ostaa poijes !

Comment

Mä oon omaani joutunut sellasen vaihtaa ja ostin valkolta ja makso muistaakseni 300e+postikulut. ja juuri samasta paikasta sylki öljyt pihalle.

Comment

Onko 4 ja 6-koneen hammastangoissa suurikin ero? itellä olis tarvetta hammastangolle, mietin vaan, että sopiiko esim motonetin tanko suoraan/pienillä säädöillä v6 koneeseen.
            a4 b5 1995 2.6 abc

Comment

hammastanko

Siitä en osaa sanoa paljonko niillä 4 ja 6 koneisten hammastangoilla on eroja, mulla olis tossa yks b5 korisen hammastanko/ohjaus vaihde nurkissa pyörimässä tosin se päästi nesteitä hiukan pihalle, mutta saakohan nuihin jonkinlaisia korjaus sarjoja/stefoja? jos joku tarttee tai sinä auri2.6 niin lähtee TODELLA halvalla tosta tallin nurkasta..!!! :-)

Comment

Kiitoksia vaan tarjouksesta, mutta iteltä löytyy jo tuollainen vuotava malli :) eli ehjä hakusessa. Osaako joku sanoa, löytyykö jostain piirrustuksia/kuvia kyseistä hammastangoista, näkis eroavuudet.

Comment

Elsasta ja Etkasta jotain eroa löytyy noiden välillä, lähinnä kyseessä onko moottorissa tehoja enemmän (4-sylinterisissä 132kW vuoden 98 jälkeen, tai 6-sylinterinen) niin sitten on tuo tehostimen vaimennin kiinni myös, mutta näyttää erilliseltä osalta tuossa paketissa (ja sen kiinnike).

Jos nyt oikeaa osaa (osaan) katson, niin 4-syl AJL koneella on sama tanko kuin saman 98 vuoden 6-sylinterisissä, ja se on sama kuin 95 vuodesta lähtien 6-sylinterisissä.

Ja en ole koko osaa livenä nähnyt, niin vaikea sanoa mikä noissa sitten on muuten erona.

Comment

Hammastanko menee vaihtoon ja uusi ( tai kunnossaoleva hakusessa ). Ainakaan Kajaanin varaosaliikkeet eivät ko. osaa tunnista, Laakkoselta saisi tilaamalla vaihto-osan, 883e + entinen annettava vaihdossa. Valkosta aion kysellä. Motonetissä 365e, ei päitä, pantti. Mitä tarkoittanee...
                    Hydraylinestettä valuu ja roiskuu jo auton sivullekin mutta pakko on ajaa vaan.

Comment

Working...
                    X