Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikähän tämä "laitos" on?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikähän tämä "laitos" on?

http://www.cc.jyu.fi/~mjsaaria/moottori

akte sanoo sen olevan activated charcoal canister, mutta mihin tuota oikeasti tarvitaan? Varmaan johonkin :) Ja pitääkö sitä jotenkin huoltaa? En ole autoa merkkihuollossa käyttänyt niin ei ole oikein tietoa.

Yritän selvitellä mistä auton korkea kulutus johtuu(Muusta kuin painavasta kaasujalasta) n. 14l/100km. Voiskohan lambda olla jotenkin viallinen, vaikkakin huollossa antoi aivan oikeanlaisia arvoja. Toinen mitä olen miettiny on lisäilmaluisti. Olisko mahdollista että se jää jotenkin päälle? Joskus nimittäin ajon jälkeen tyhjäkäynti jää yli tuhanteen.

http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...ensah%F6yryjen

Comment

Ok. Kiitos. Toi on sit ilmeisesti aivan huoltovapaa laite.

Comment

Minä juuri toissapäivänä löysin lötköni sisälokarista moisen murkulan, bentleyn kanssa pähkäilin ja parille klupilaiselle soitin, selvisi bout mikä tuo on, mutta nytten selvis tarkemmin.
        Tosin, nakkasin tuon käikäleen romulavalle jo silloin sen paremmin miettimättä:)

Comment

Itse itselleni vastaten:

Nyt vähän lisäasiaa pa:n suureen kulutukseen ja aikaisemmin kyselemääni käynnistysongelmaan. Kerrataan vähän tuota käynnistysongelmaa. Auto on toiminut mahtavasti muuten, mutta talvella kun laittaa lämpöiseen talliin ja joskus kesällä kun on lämpöistä kone ei suostu käynnistymään.

No sama onglema tuli taas vastaan lauantaina, ja ei muuta kuin serkkupoikaan yhteys /*Kiitokset hänelle neuvosta*/ nyppäsin lisäilmaluistille tulevan sähköjohdon irti, ja kas kas. Kone käynnistyi heti. On ilmeisesti vaikuttanut bensankulutukseenkin pikkasen.

Oliskohan vika nyt siinä luistissa vai yksinkertaisesti viallisessa anturissa?

Comment

Working...
          X