Kyseessä siis -93 2.0E. Mittarissa 250 tkm ja viime remmin vaihdosta ei tietoa. Kertoisitteko viisaammat mitä muuta tarvitsee vaihtaa remmin ja kiristäjän lisäksi? Tai mitä ois hyvä vaihtaa samalla? Ajattelin että vesipumpun, remmipyörät, laturin remmin ja ohjaustehostimen remmin vaihtaisi samalla. Pärjääkö ihan perustyökaluilla vai tarviiko jotain erikoisavaimia esim. dampperin tai pyörien irroitukseen? Näyttäis siltä että syylärin joutuu käyttämään pois. Yritin etsiä haulla vastauksia, mutta helpompi ois saada koko homma yhden otsikon alle. Audit ovat ihan tuore tuttavuus mulle, siksi joudun kyselemään tyhmiä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
ABK-koneen jakoremmin vaihdossa huomioitavaa?
Collapse
X
-
Kiitoksia vinkeistä! Stefat hikoilevat jonkin verran, otan samalla kun haen remmit ja muut. Kuinkas sitten dampperin pultti, lähinnä kierre. Aukeaako myötä- vai vastapäivään? Joskus aikoinaan raavin päätä 325 Bemarin remminvaihdossa, kunnes hokasin kierteen kätisyyden. Jumissahan se oli, mutta kunnon jatkovarsi hylsyyn ja starttia koneelle. Samassa meni keskityskiila dampperilta hukkaan ja avain särki toisen etuvalon (itse tein ja säästin taas...). Onko ABK:ssa vastaavanlaista kiilaa?
Comment
Comment