Elikkäs käytin autoo pörhöl normi huollos (öljyt, suotimet jne) sitten ne luki samal vikakoodit. Ja sieltähän tuli esille että autossa on ilmamäärä mittari rikki. Miten voi olla mahdollista kun en mitään ongelmia ole huomannut aiemmin?
Noni ei siinä mitään pistettiin uus tilauksee (116eskoa)...
Lähin siitä sit autolle ja pistin tulille niin abs ja luistonesto merkkivalot palaa kokoajan, sammutin pari kertaa ja menin takas sisälle liikeeseen. No ajettiin auto takas huolto halliin ja kaveri löi sen tietokoneeseen kiinni. Siinä se koitti nollata sitä ilmamäärä mittarin vikakoodia ja jotain muuta näppäili. Sitten saapuu ite remontti reiska ja ilmottaa sille toiselle että koko ilmamäärä mittarin johto on irti. Eikä tästä kukaan ilmottanut aiemmin mitään.
Ukkeli meinas että auto käy paljon paremmin kun se johto ei ole paikallaan. No miks ihmeessä ikinä ostaisin uuden jos sitä ei tarvis olla toimiakseen?
Onko ihan normaalia? :<
Noni ei siinä mitään pistettiin uus tilauksee (116eskoa)...
Lähin siitä sit autolle ja pistin tulille niin abs ja luistonesto merkkivalot palaa kokoajan, sammutin pari kertaa ja menin takas sisälle liikeeseen. No ajettiin auto takas huolto halliin ja kaveri löi sen tietokoneeseen kiinni. Siinä se koitti nollata sitä ilmamäärä mittarin vikakoodia ja jotain muuta näppäili. Sitten saapuu ite remontti reiska ja ilmottaa sille toiselle että koko ilmamäärä mittarin johto on irti. Eikä tästä kukaan ilmottanut aiemmin mitään.
Ukkeli meinas että auto käy paljon paremmin kun se johto ei ole paikallaan. No miks ihmeessä ikinä ostaisin uuden jos sitä ei tarvis olla toimiakseen?
Onko ihan normaalia? :<
Comment