Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Miten parempi tuenta quattron perälle?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Mulla ainakin lähti pieni tumpsaus pois ku vaihdoin ton tukikumin ja ne kaks muuta sieltä perän tuennasta. Ei ainakaan mulla lisänny mitenkään häiritsevasti tärinöitä.

    Comment


      #32
      Värinöiden välittyminen koriin ja korviin vaihtelee varmaan voimansiirron osien "balanssista".

      Comment


        #33
        No jos vaikka ilmenee että perässä on välystä niin mikä osa/osat siellä väljistyy? Hirveesti ei oo vielä tullu perehdyttyä tuohon perän sisimpään.. Se vissiin on atomeiksi halkaistavaa mallia? Jostain olin lukevinani että onko siellä jotain shimmejä vai?

        Comment


          #34
          Booriholkki menee väljäks siitä perän jatko-osasta. Tasauspyörästön voi shimmata tiukemmaksi.
          Muutenhan perän välys pitäisi mitat oikeilla vehkeillä ja säätää se sitten uudelleen.
          Käytetyn perän uudelleen shimmaamisessa ja tiukentamisessa voi tulla ongelmaksi perän vollotus jos sitä paljon muuttaa.
          Itse lähtisin tuon booriholkin vaihtamisella ja tasauspyörästön tiukentamisella jos haluaa kikkailla. Samalla katselee ettei vetoakseleissa ole välystä eikä kardaanin murroksissa eikä keskilaakerissa.
          Tietty se tukikumi on hyvä stekata ettei orrkis ole niin löysä että perä pääsee lyömään pohjaa vasten jo.

          Comment


            #35
            Nyt tuli varsin syventävä vastaus, kiitän tästä. :) Eiköhän näillä ohjeilla jotain, joskus kuhan kerkiää, saada aikaan :)

            Comment


            • #36
              mistä ootte hommaillu näitä?

              Näytti korkanneen koko paska irti kumituksista.

              8A0599133B eli tuo osa hakusessa

              Comment

              Working...
              X