Onko kukaan keksiny parempaa Kumityynyä quattron takaperään. Siis se mikä estää perän keulimisen yms. Ois kiva ku sais sen "jytkäyksen" pois mikä herkästi ilmee nee jos peruuttaa rajumiin tai Jos pykältää kunnolla esim vaihteita alas päin kiihdyttäessä... Ileisesti aika yleinen ongelma tai ominaisuus?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Miten parempi tuenta quattron perälle?
Collapse
X
-
Saahan sinne esim. Powerfleksiltä uretaanista puslaa.
E: no eipäs näköjään saakkaan A-nelkkuunViimeksi muokannut Mr.Crossfire; 6.5.2008, 11:51.
Comment
-
Minulla on tällainen custom tekele. Kyllä tuon eron huomasi pienempänä "viiveenä" vedon mukaan tulemisesssa mutta enää sitä ei erota kun on tottunut.
Tuo on siis alkuperäinen joka on täytetty kumilla.
Perän pusla, toinen kuva, kolmas ja neljäs.
Kiitokset Mikalle kumituksesta :)
Comment
-
Jenkeistä on saatavilla erilaista puslaa siihen perän tuentaan.
Yllätys että hinta koko puslalle runkoineen menee jo yli 200?.
Toisesta piaikkaa saa semmoista väliholkkia joka tulee puslan ja runkokappalen väliin. Tiivistää sen vähän samaan tapaan kuin okkimilla.
Senkin hinta taitaa rahteineen mennä jo yli 100? luokkaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiJoo aika kalliita nuo kaupalliset puslat.
Tarkoitan tuolla viiveellä sitä että auto lähtee nopeammin vetämään kun voima ei pääse karkaamaan puslaan.
Puslaan on siis valettu jotain sulaa kumimassaa sisään.
Kumin kovuus on noin 60 shorea eli varsin riittävä.
Comment
-
Tuli mieleen että mitä jos tuon puslan pursuttaisi täyteen esim Sikabond 500 Asennusliimaa, niin sanottua sikaliimaa?
Tuollahan puslasta ainakin saisi vähän jäykemmän. Kumminkin tuo liima kuivuttua on aika jämäkän oloista, mutta kumminkin vähän elastista. Ei muutakun teipillä alapuoli puslasta kiinni ja liimaa täyteen kolot ja antaa kuivua riittävän kauan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Riku.J Näytä viestiTuli mieleen että mitä jos tuon puslan pursuttaisi täyteen esim Sikabond 500 Asennusliimaa, niin sanottua sikaliimaa?
Tuollahan puslasta ainakin saisi vähän jäykemmän. Kumminkin tuo liima kuivuttua on aika jämäkän oloista, mutta kumminkin vähän elastista. Ei muutakun teipillä alapuoli puslasta kiinni ja liimaa täyteen kolot ja antaa kuivua riittävän kauan.
Minä taidan itse marssia marmoritiskille ostamaan alkuperäisen, en tykännyt itse tuosta jäykästä minkä tein Mikolle, liian race tuli mun makuun.
Comment
-
Tursotin omani täyteen viime kesänä sialla. Tuli pikkase liiankin jämy. Resonoi kaikki jurinat paljon helpommin kapiinii yms. Mutta parempi ku alkuperäinen. Muistaa vaa että ei tursota sen kumin ja kiinitysraudan väliä myöskin umpeen. Itse sen virheen tein ja jouduin puukolla kaivelee sen puhtaaks;) juris niin perkeleesti. Varsinki ku on lastutettu ja meinaa tuo kaksoismassavauhtipyörä pohjata rajussa kiihdytyksessä ku väännöt on tapissa...
Comment
-
Moottorin etutuenta kannattanee myöskin huomioida, koska sen huonous aiheuttaa ison liikkeen voimansiirtoon.
Comment
-
-
Onko kellään käytännön kokemusta tuosta puslasta mitä JHMotorsport myy?
http://www.jhmotorsports.com/shop/ca...BlueApikol.jpg
Comment
Comment