Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Äkillinen lämmönnousu TT1.8?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Äkillinen lämmönnousu TT1.8?

Reipas kiihdytys lämpösellä koneella motarin rampista ja hetkenpäästän mittari 130c+varoitusvalo.
    Voiko vesipumppu mennä noin,vai olisikko termostaatti jumissa?
    Ajelin varovasti jäädyttelemään,ja seisotin kylmäksi.Kokeilin seuraavana päivänä ja sama tapahtui taas;lämmöt kolmenkilsan jälkeen tapissa.
    Nestepinta paisuntasäiliössä kylmänä melkonormaali,mitä nyt ruikkas ulos siinä kiehuessa...
    Mulla nyt 137tkm ajettu ja vesipumppua ei ole vaihdettu.(tilattu jakopääsarja+pumppu)
    Onko vastaavaa jollain käynyt ja mikä oli syy?

Luultavasti vesipumpussa siipi sökönä.

Jos haluaa menettää yöunensa, valskaava kannentiiviste aiheuttaa vastaavaa. Tarpeeksi pieni reikä, joka valskaa ahdoilla paineita vesipuolelle. Järjestelmään pääsee ilmaa, jonka seurauksena alkaa keittämään, kun neste ei pääse kunnolla kiertämään. Koettua.

Mutta ensin nyt termari ja pumppu vaihtoon.

Comment

No mä nyt katon sen pumpun siinä ekana,ja jos ei termarissakaan ole jumitusta,kaiketi se kansi otettava ylös.
      Luulen että varmuuden vuoksi vaihdan sen pahvin.
      Miten oli noi pulttien tiukkuudet tuossa AJQ?ja pitikö vaihtaa myös pultit?

Comment

Jos kansi on mennyt, niin en uskaltaisi laittaa samoja pultteja. Kerralla on parempi tehdä kunnolla...

Comment

Ei ne pultit niin kalliita ole, joten saahan niiden vaihdolla unirauhaa.

Autodatan mukaan 40Nm + 90° + 90°.

Comment

Kiitos tiedoista;pultit vaihdan.

Comment

Working...
            X