Mitä pitää ottaa huomioon em. asiaa tehtäessä? Minulla on RS4 vauhtipyörä jota ajattelin keventää ja tehdä kiinteän.
-Kuinka paljon tuota pystyy keventämään ja kuinka paljon kannattaa?
-Miten nuo värinät ym, onko se suuri haitta? Monethan kyllä vaihtavat kevyempiä vauhtipyöriä ja ne ovat kiinteitä.
-Miten tuollaisen tasapainotus? Osat ensin erikseen ja sitten yhdessä, vai kaikki samassa limpussa?
Ultimate kevennys olisi heittää takaosa roskiin, ja ottaa siitä vain pulssi- ja hammaskehä ja liittää ne tuohon etummaiseen osaan. Mahtaisiko siitä tulla liian kevyt? Kestääkö tuollainen? Periaatteessa pitäisi kestää, koska kaikki vääntöhän menee tuon etuosan kautta, eikä starttivoimat niin kovia ole.
Täällä kuvia tuosta minun vauhtipyörästä, kuvat ehkä vähän selventävät asiaa. (viimeisimpiä kuvia ei ole koska kamera jäi taas kotiin...)
Täällä on kerrottu tuosta kaksoismassavauhtipyörästä.
Täällä on selostettu tavallisen ja kaksimassaisen eroja äänen kannalta.
-Kuinka paljon tuota pystyy keventämään ja kuinka paljon kannattaa?
-Miten nuo värinät ym, onko se suuri haitta? Monethan kyllä vaihtavat kevyempiä vauhtipyöriä ja ne ovat kiinteitä.
-Miten tuollaisen tasapainotus? Osat ensin erikseen ja sitten yhdessä, vai kaikki samassa limpussa?
Ultimate kevennys olisi heittää takaosa roskiin, ja ottaa siitä vain pulssi- ja hammaskehä ja liittää ne tuohon etummaiseen osaan. Mahtaisiko siitä tulla liian kevyt? Kestääkö tuollainen? Periaatteessa pitäisi kestää, koska kaikki vääntöhän menee tuon etuosan kautta, eikä starttivoimat niin kovia ole.
Täällä kuvia tuosta minun vauhtipyörästä, kuvat ehkä vähän selventävät asiaa. (viimeisimpiä kuvia ei ole koska kamera jäi taas kotiin...)
Täällä on kerrottu tuosta kaksoismassavauhtipyörästä.
Täällä on selostettu tavallisen ja kaksimassaisen eroja äänen kannalta.
Comment