Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V8 Quattro -89 ottaa maksimissaan 1500rpm ja alkaa röpöttää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    V8 Quattro -89 ottaa maksimissaan 1500rpm ja alkaa röpöttää

    Onkos kukaan törmännyt vastaavaan, että tuo mainittu V8(3.5) ei ota tuota enempää kierroksia, vaan alkaa käymään todella rumasti (pätkii ja paukkuu)...???

    Teki tuota samaa pari kertaa kesken ajon noin 120kmh vauhdissa (en muista kierroksia), kunnes eräänä päivänä kesken ruokatauko-ajelun tämä uusi "kierroslukurajoitin" iski päälle...

    Käynnistyy nätisti ja käy nätisti, kunhan kierrokset ovat alle 1500 rpm...

    #2
    Kolme oleellista: ilma, bensa ja sytkä. Mä lähtisin sytkän tutkailusta. Kenties jotain kipinöitä katoaa. Perinteiselle korjaamolle mittauttamaan sytkien voimakkuudet ja ajoitukset. Eihän nuo kasit oo suorasytkiä?

    Comment


    • #3
      Jakajakoneita on V8;t. Mä veikkaisin kaasuläppä tunnistin on saanut kosteutta tai johto poikki,koska sieltä tulee myös syötönkatkaisu eli katoppa kaasuläppätunnistin.

      Comment


        #4
        Ja kyllähän se on kuitenkin 3.6l, eikös. Eipä tuo ongelmaan auta, mutta kuitenkin.

        2x1.8l golffin tms. jakajia taitaa jopa olla, urbaani legenda tosin :)
        Vag-comilla varmaan saisi vikakoodit?

        Comment


        • #5
          Ei ole samasta koneesta kyse, mutta vitonen teki samaa, kun nokka-akselin hihna oli pari hammasta pielessä.

          Comment


          • #6
            Teki oma samanlainen kapine vastaavaa, tosin sadekelillä... oli parista tulpanjohdosta pinta rikki, ampui tulet vikapaikkaan. Johtuen melko rasvaisista piuhojen hinnoista korjattiin sikaflexillä, toiminut hyvin vuoden päivät.

            Comment

            Working...
            X