Ojennus on ainakin yhden "ABY-yksöismassan" tehnyt, hinta vaan oli melkoisen messevä. Sen puolesta asetelmaan perään on melko turha itkeä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
200TQ vauhtipyörä S2:een?
Collapse
X
-
Nyt vähän viisaampi asiassa, tänään kävin hakemassa S2 3B vauhtipyörän 200 3B:n viereen.
Tuolla kuvia:
http://mikaj.1g.fi/kuvat/AudiS2Avant/vauhtis/
Ainoa löytämäni ero on 7mm heitto korkeudessa, tuon ilmiselvän keskireijän lisäksi. Tuo 034:sen V8 01A/01E adapteripalikka ei kuvien mukaan tule sopimaan, mutta helposti sellaisen sopivan sovitteen tuohon sorvaisi... Hieman vielä mietityttää kun painot ovat 6,2kg vs 11kg.
Sitten vielä, ilmeisesti nuo paineasetelman puolella olevat kaksi tappia eivät ole tärkeitä? Niiden asentaminen 200:sen pyörään kun olisi lievä ongelma.
Comment
-
Juu ihan jälkeenpäin on kevennetty ja painotettu tuo 200:sen pyörä. Hieman ensin epäilin että olisiko sorvattu tosiaan tuota korkeuttakin pois, mutta ihan selkeästi siihen ei ole koskettu. Katsotaan tuleeko tutkittua kuinka kriittinen tuo 7mm ero on, vieläkin mietinnässä tuon kevennetyn paikalleen laitto.
Comment
-
profiilin urkkiin mietin kytkintä ja sitä kautta vauhtipyörää. katsotaan löytyiskö joltakin ideoita.
minkä verran audin orkkis 200 20v (se n.7kg) kevennetty limppu kestää voimaa ja pyöriä?
Onko kenellekkään tullut eteen pitävää (reilusti yli 750nm) kytkin asetelmaa mikä soveltuisi tolle orkkis pyörälle? onko järkeä kevennetyn org. valupyörän kanssa laittaa?
Jos tuon väännön kestää ainostaan ns. amerikan mallin kytkimet (alcon, tilton yms.) niin mikä näistä on helpoiten soveltuva audiin. Löytyykö kytkin akselille suoraan soveltuvaa pakettia?
ovatko kyseiset amerikka mallit kuinka huoltovapaita tuollaisessa yli 5tkm/vuosi?
Comment
Comment