noh nytten on moottori kiinni laatikossa ja rungossa :)
onko asioita mitä kannataa tarkistaa ennen ku kasaan loppuun?
ilmeisesti kytkinlinjaan on jäänyt vielä ilmaa, koska poljin ei palaudu ihan takaisin, eli semmoinen kuollut kohta löytyy polkimen alusta, vai oonko munannu jotai?
Menetelmiähän tuohon löytyy, tässä ois yksi kokeilemisen arvoinen.
1. läpinäkyvä letku työsylinterin ilmaustötsään
2. toinen pää jommankumman etujarrusatulan ilmaustötsään
3. molemmat kiristetään klemmareilla
4. ruuvaa ilmaustötsiä auki ja pumppaa jarrua
5. kun kytkin palauttaa OK, Ilmausnipat kiinni
no nyt on savut otettu coupesta vaihtokoneella :) enää uupuu hydrauliikka pumpun kiinnike, joka unehtu kanteen joka meni vaihossa..
iha hyvältä kuulosti 209tkm ajettu vaihtokone, sitä samaa virranjakajan räklätystä vaille, mikä on aina kuulunut..
pyörijästä kun kokeilee niin selvästi muutama milli on välystä jakajassa, onko ominaisuus vai vika? siitä mielestäni räklätys johtuu..
metallinen ratas on jo.
eihän ne prikat siellä välissä auta tähän väljyyteen jos oikein ymmärsin, tarkotan että pyörijä pyörii muutaman millin ees taas kun jakaja on paikallaan..ei ylös-alas
kovasti se ääni ainakin jakajan kohilta kuuluu.
eipäs se ollutkaan ratas joka oli väljä, vaan pyörijä joka on jotenkin työnnetty paikalleen että syönyt itsensä väljäksi, tai ollu valmiiksi paska :D tallikaverilta vara jakaja lainaan nii hiljeni :)
ainut ongelma enää jumiutuva isv, välillä kierrokset putoo niin saakelin hitaasti, isv:stä liitin irti ja takas nii taas pelaa...tainnut jumiutua parin kuukauden seisoskelussa :D
en minä ennää ymmärrä tuota isv:n toimintaa, puhdistettu on jo moneen kertaan..
alkutilannehhan on se että auto käyntiin, kierrokset laskee pirun hitaasti, vaikka ajat 2tuntia sama homma jatkuu, mutta kun käyt koneen käydessä irroittamassa isv:n piuhan, painaset vaikka kerran kaasua ja laitat piuhan takaisin, ongelma on poissa, kierrokset laskee nätisti kaasun päästettyä :)
ja toimiikin niin pitkään kunnes sammutat ja vaikka samantien lyö uudestaan auton tulille niin taas on sama ongelma! :/
ja kokeiltu kahdella eri isv:llä..
moottori on nyt kokonaisuudessaan eri, apulaitteita vaille, maffi on myös vaihdettu ihan uuteen alkuperäiseen.
vanhoilla vermeillä ei ollut ongelmia tämän kanssa.
Comment