Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

coupesta alkoi kuulumaan kaamee kolkatus, uusi kone hommattu.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    Mielestäni VAG osan. 4A0721261, marmorihinta 125e. Kyseessä siis työsylinteri. Ei tarvitse muita osia.

    ETKAssa ryhmä 7 ja alaryhmä 21, kuva 721-25.

    Comment


    • #62
      noh tuli tilattua motonetistä n.30e hintaan samalla kuin eräitä tiivisteitä, toivotaan että sieltä tulisi käypänen työsylinteri :)

      Comment


      • #63
        noh nytten on moottori kiinni laatikossa ja rungossa :)
        onko asioita mitä kannataa tarkistaa ennen ku kasaan loppuun?
        ilmeisesti kytkinlinjaan on jäänyt vielä ilmaa, koska poljin ei palaudu ihan takaisin, eli semmoinen kuollut kohta löytyy polkimen alusta, vai oonko munannu jotai?

        Comment


          #64
          Menetelmiähän tuohon löytyy, tässä ois yksi kokeilemisen arvoinen.

          1. läpinäkyvä letku työsylinterin ilmaustötsään
          2. toinen pää jommankumman etujarrusatulan ilmaustötsään
          3. molemmat kiristetään klemmareilla
          4. ruuvaa ilmaustötsiä auki ja pumppaa jarrua
          5. kun kytkin palauttaa OK, Ilmausnipat kiinni

          Comment


          • #65
            Kai tuo voisi varmaan toimiakin, mutta alussa pitää kyllä ainakin liruttaa liat pois. Muuten ängetään jarrusatulalta liat kytkimelle.

            Jos se kytkin ottaa jo kuitenkin lähes koko matkalla, kannatta ilmailla ihan normaalisti. Luultavasti tuosta ilmaantuu jo ilman apulaitteitakin.

            Comment


            • #66
              no nyt on savut otettu coupesta vaihtokoneella :) enää uupuu hydrauliikka pumpun kiinnike, joka unehtu kanteen joka meni vaihossa..

              iha hyvältä kuulosti 209tkm ajettu vaihtokone, sitä samaa virranjakajan räklätystä vaille, mikä on aina kuulunut..
              pyörijästä kun kokeilee niin selvästi muutama milli on välystä jakajassa, onko ominaisuus vai vika? siitä mielestäni räklätys johtuu..
              metallinen ratas on jo.

              Comment


              • #67
                Nokkien välinen ketju voi aiheuttaa sen äänen.

                Comment


                • #68
                  Prikkoja väliin:
                  http://20v.org/engprob.htm#distributor

                  Comment


                  • #69
                    eihän ne prikat siellä välissä auta tähän väljyyteen jos oikein ymmärsin, tarkotan että pyörijä pyörii muutaman millin ees taas kun jakaja on paikallaan..ei ylös-alas
                    kovasti se ääni ainakin jakajan kohilta kuuluu.
                    Viimeksi muokannut Vesa_k1988; 23.4.2008, 21:32.

                    Comment


                    • #70
                      Ratas vaihtoon. Ainahan siellä vähän pitää välystä ollakin, mutta useamman millin heitto tarkoittaa vanhan muovirattaan lopun aikoja.

                      Comment


                      • #71
                        mut ku metalli ratas, liekkö saksalainen sorvannu väljän rattaan..no olkoonsa sitten normaali välys..

                        Comment


                        • #72
                          Ah joo, luin vähän hätäisesti tuo ratashomman ja oletin, että se on vasta hommattu...

                          Comment


                          • #73
                            eipäs se ollutkaan ratas joka oli väljä, vaan pyörijä joka on jotenkin työnnetty paikalleen että syönyt itsensä väljäksi, tai ollu valmiiksi paska :D tallikaverilta vara jakaja lainaan nii hiljeni :)

                            ainut ongelma enää jumiutuva isv, välillä kierrokset putoo niin saakelin hitaasti, isv:stä liitin irti ja takas nii taas pelaa...tainnut jumiutua parin kuukauden seisoskelussa :D

                            Comment


                              #74
                              Ei muuta kuin liuotteilla puhdistamaan tuota isv:tä.

                              Comment


                              • #75
                                20-venaisen pyörijä kannattaa liimata kiinni.

                                Comment


                                • #76
                                  en minä ennää ymmärrä tuota isv:n toimintaa, puhdistettu on jo moneen kertaan..

                                  alkutilannehhan on se että auto käyntiin, kierrokset laskee pirun hitaasti, vaikka ajat 2tuntia sama homma jatkuu, mutta kun käyt koneen käydessä irroittamassa isv:n piuhan, painaset vaikka kerran kaasua ja laitat piuhan takaisin, ongelma on poissa, kierrokset laskee nätisti kaasun päästettyä :)
                                  ja toimiikin niin pitkään kunnes sammutat ja vaikka samantien lyö uudestaan auton tulille niin taas on sama ongelma! :/

                                  ja kokeiltu kahdella eri isv:llä..
                                  moottori on nyt kokonaisuudessaan eri, apulaitteita vaille, maffi on myös vaihdettu ihan uuteen alkuperäiseen.
                                  vanhoilla vermeillä ei ollut ongelmia tämän kanssa.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X