Tämmöinen ongelma tällä kertaa. Vois äkkiä kuvitella että on sähköpuolen vikaa (niitähän tässä vehkeessä piisaa), mutta en oo vielä varma. Elikäs ongelmat:
-Käynnistyy yön seisottuaan helvetin huonosti. Saa sahata melkein poikki, ennen kuin hörähtää. Jos starttailee pienissä pätkissä ja pumppaa kaasua, niin voi onnistua käynnistämään ihan parissa minuutissakin.. Lämpöisenä ja parin tunnin seisomisenkaan jälkeen ei mitään ongelmaa.
-Sammahtelee risteyksiin. Eli kun veto loppuu ja kaasusta höllää, niin toisinaan moottori sammuu. Jos kuitenkin kaasun kanssa pitää kierroksia ylhäällä, niin se pysyy kyllä käynnissä, jahka ensin vähän aikaa miettii.
-Veto loppuu vähän päivästä riippuen 3000-5000 kierroksen kohdilla. Puuttuu varmaankin joko bensaa tai kipinää, kun tuntuu ihan että joku nopeusrajoitin puuttuisi peliin kesken kaasutuksen. Ei paukuta putkeen, mutta "puutuu".
-Tuntuu käyvän aika helvetin rikkaalla. Minuutti tyhjäkäyntiä, niin auton perässä on puolen metrin nokiympyrä maassa. Haisee myös melkolailla raa'alle bensalle. Kulutuskin on ihan miehekäs tällä hetkelle kaupunkiajossa.
Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan. Bensapumpusta oli aika paljon juttua tuolla muualla foorumilla, mutta vähän vaikea uskoa että se tuollalailla oireilisi käynnityksessä ja tuon seoksen kanssa... Onkos tossa joku jäähdytysnesteen lämpöanturi, mikä säätää seosta? lambadaa en putkesta äkkivilaisulla myöskään löytänyt, joten mitähän sille tekis? taidan maalata vihreäksi ja ajan tosta rampilta kohta aurajokeen...
-Käynnistyy yön seisottuaan helvetin huonosti. Saa sahata melkein poikki, ennen kuin hörähtää. Jos starttailee pienissä pätkissä ja pumppaa kaasua, niin voi onnistua käynnistämään ihan parissa minuutissakin.. Lämpöisenä ja parin tunnin seisomisenkaan jälkeen ei mitään ongelmaa.
-Sammahtelee risteyksiin. Eli kun veto loppuu ja kaasusta höllää, niin toisinaan moottori sammuu. Jos kuitenkin kaasun kanssa pitää kierroksia ylhäällä, niin se pysyy kyllä käynnissä, jahka ensin vähän aikaa miettii.
-Veto loppuu vähän päivästä riippuen 3000-5000 kierroksen kohdilla. Puuttuu varmaankin joko bensaa tai kipinää, kun tuntuu ihan että joku nopeusrajoitin puuttuisi peliin kesken kaasutuksen. Ei paukuta putkeen, mutta "puutuu".
-Tuntuu käyvän aika helvetin rikkaalla. Minuutti tyhjäkäyntiä, niin auton perässä on puolen metrin nokiympyrä maassa. Haisee myös melkolailla raa'alle bensalle. Kulutuskin on ihan miehekäs tällä hetkelle kaupunkiajossa.
Kaikki ideat otetaan kiitollisena vastaan. Bensapumpusta oli aika paljon juttua tuolla muualla foorumilla, mutta vähän vaikea uskoa että se tuollalailla oireilisi käynnityksessä ja tuon seoksen kanssa... Onkos tossa joku jäähdytysnesteen lämpöanturi, mikä säätää seosta? lambadaa en putkesta äkkivilaisulla myöskään löytänyt, joten mitähän sille tekis? taidan maalata vihreäksi ja ajan tosta rampilta kohta aurajokeen...
Comment