Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100-89 AUT. käyntihäiriö

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 100-89 AUT. käyntihäiriö

    Tänään töihin lähtiessä tapahtui seuraavaa.Startatessa kone lähti käymään aivan normaalisti.Kerkesin ajella n.kilometrin verran kun kone sammui ikään kuin olisi tiputellut pyttyjä pytyn perään ja kaikki tämä sadan metrin matkalla.
    Tämän jälkeen ei mitään yritystä käynnistyä.
    Noin 3:en tunnin päästä menin katsomaan sulakkeita ja kokeilin startata,niin hörähti 3 kertaa pariksi sekunniksi käymään ja sen jälkeen ei mitään.

    Kertokaan nyt minulle ihmeessä jos joku tietäisi mistä mahtaa johtua.
    Auto on toiminut viimeiset 10000km täysin moitteetta ja nyt tällainen ongelma?
    APUVA,AAAPUUUVA!

  • #2
    Bensapumppu sökö? Miltä virranjakajan sisukset näyttävät (itseltä hajosi joskus aikoinaan lötköstä pyörijä ja oli myös mitä kummallisempia käyntihäiriöitä)?

    Edit: Naispuoliselle ystävälleni ratkaisin kerran vastaavan ongelman ihan vaan bensan lisäyksellä :)

    Comment


      #3
      Missähän päin tässä mallissa p-a pumppu sijaitsee?(Bensaa on tankissa noin 40 litraa että ei johdu sen puutteesta)

      Comment


        #4
        Bensatankissa.

        Comment


        • #5
          Käsiksi pääsee yläkautta, avantissa jopa suhteellisen helposti. Sedanissa luulen olevan asteen vaikeampaa, eikä tuo 40 litraa löpöäkään ainakaan urakkaa miellyttävämmäksi tee.

          Mulla tosin ilmeni pumpun rikkoontuminen vain käynnistymättömyytenä. Ei startannut mutta kun hinasi toisella autolla käyntiin niin pysyi kyllä nätisti käynnissä. Joten ei se pumppuvikakaan täysin varmaa ole. Yleensä vaan noissa tuo tahtoo hajota.

          Comment


          • #6
            Kannattaa tyhjentää tankkia jollain. 15 litraa alkaa olemaan maksimi, että näkee jotain tehdäkin.

            Tässä on sedanissa noin 10-15 litraa tankissa ja perä ylämäkeen.
            Tässä Pierburgin pumppu irrallaan.

            En tiedä, minkä merkkinen tuossa -89:ssä on, minulla -87:ssa oli Pierburg ja muistaakseni numero 7.21651.50.0 tai 7.21651.05.0.
            Motonetin pumpussa oli eri numero, mutta pumppu oli kuitenkin vastaava. Nuo numerot oli koneen muistissa, niin joko ne ovat alkuperäisiä tai korvaavan pumpun numeroita.

            Comment


              #7
              Korjaile vastaisuudessakin sinä niitä naispuolisten autoja.Niille kun on helppo kertoilla ummet lammet ja vastakset on 99%:sti: Joo-Joo,Niinkö?
              Bensapumppuhan siitä sitten oli sökö.Myyn varaosia Citroeniin jo 10:ttä' vuotta eli on oppinut jonkin verran oireista tekemään paikalluksia.PYYSIN apuja p-a pumpun sijainnista niin sä sitten päätit alkaa kohtelemaan minua kuin naista jotka eivät HUOM.yleensä tiedä noista juuri mitään.Pyytäisin vastauksiin hiukan enemmän kohteliaisuutta eikä mitään muuta.

              Comment


                #8
                Kannattaisi ehkä hieman tarkistaa asennetta! Olet saanut aivan ystävällisiä neuvoja, eikä kukaan ole pitänyt sinua tyhmänä. Oikein yli kahden vuoden päästä viitsit tulla takaisin aukomaan päätä, vaikka olet saanut hyviä vinkkejä.

                Kannattaa varmaan ensi kerralla olla pyytämättä yhtään mitään, niin kukaan ei vahingossa loukkaa herkkiä tunteitasi.

                Comment


                  #9
                  Pidä sinä OKKIM huoli vaan omista asioistasi ei tässä tollaisten ylimielisten pelleparkojen neuvoja tarvita.

                  Comment


                    #10
                    Autokin tuli Jyväskylästä,niinlä älkää siis ostako mitään,ainakaan autoja pommin saat jos myyjä on jyväskylästä.
                    Ihan kuin siinä ei tarpeeksi niin täällä on heti joku perkeleen uuvatti vittuilemassa!!!

                    Comment

                    Working...
                    X