Tervehdys.
Asia olisi sellainen että nykyinen jäätykki alkaa olemaan koriltaan sellaisessa kunnossa että on aika aloittaa ralliprojekti.
Homman pitäis mennä näin: nykyinen tekniikka on 2.2l turbo quattro, tarkoitus olisi ostaa 1988 - 1991 audi 90 siirtää tekniikka siihen. Tälläsiä kysymyksia on vain herännyt tässä mieleen.
Tehoa totta kai pitäisi saada lisää, joten turbo olisi menossa vaihtoon joka tällä hetkellä on malliltaan KKK II, voikohan tälläisen
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet.php?tid=4〈=0&prodid=71
tai tälläisen
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet.php?tid=4〈=0&prodid=213
vaihtaa nykyisen tilalle? tarkoitus olisi myös vaihtaa nykyinen KJET ruisku sähköiseen, millaista ruiskua suosittelisitte ?
Tarkoitus olisi myös vaihtaa moottorinohjaus ja mielessä olisi TATECIN softa jossa startti järjestelmät ja paukku. ( kyseesshän on ralliin/sprinttiin tuleva auto )
Myös ilmeisesti kansi olisi vaihdettava? nykyinen on 10ventiilinen, käyköhän 20venttiilinen paikalleen ilman suurempia taisteluita vai olisiko sitten joku aftermarket kansi ? vai kannattaako edes vaihtaa?
myös nokka menisi uusiksi, jälleen millaista suosittelisitte?
Raha ei ole ihan heti ongelma, mutta olisi suotavaa jos mahdollisimman paljon vaihtoehtoja olisi.
Kiitän jo valmiiksi vastauksista ja tietotaidostanne. Mikäli viesti on mielestänne epäselvä niin kertokaa niin koitan parhaani mukaan säveltää.
Asia olisi sellainen että nykyinen jäätykki alkaa olemaan koriltaan sellaisessa kunnossa että on aika aloittaa ralliprojekti.
Homman pitäis mennä näin: nykyinen tekniikka on 2.2l turbo quattro, tarkoitus olisi ostaa 1988 - 1991 audi 90 siirtää tekniikka siihen. Tälläsiä kysymyksia on vain herännyt tässä mieleen.
Tehoa totta kai pitäisi saada lisää, joten turbo olisi menossa vaihtoon joka tällä hetkellä on malliltaan KKK II, voikohan tälläisen
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet.php?tid=4〈=0&prodid=71
tai tälläisen
http://www.hevosvoima.com/site/tuotteet.php?tid=4〈=0&prodid=213
vaihtaa nykyisen tilalle? tarkoitus olisi myös vaihtaa nykyinen KJET ruisku sähköiseen, millaista ruiskua suosittelisitte ?
Tarkoitus olisi myös vaihtaa moottorinohjaus ja mielessä olisi TATECIN softa jossa startti järjestelmät ja paukku. ( kyseesshän on ralliin/sprinttiin tuleva auto )
Myös ilmeisesti kansi olisi vaihdettava? nykyinen on 10ventiilinen, käyköhän 20venttiilinen paikalleen ilman suurempia taisteluita vai olisiko sitten joku aftermarket kansi ? vai kannattaako edes vaihtaa?
myös nokka menisi uusiksi, jälleen millaista suosittelisitte?
Raha ei ole ihan heti ongelma, mutta olisi suotavaa jos mahdollisimman paljon vaihtoehtoja olisi.
Kiitän jo valmiiksi vastauksista ja tietotaidostanne. Mikäli viesti on mielestänne epäselvä niin kertokaa niin koitan parhaani mukaan säveltää.
Comment