Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 - 97 1.8T viritys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 - 97 1.8T viritys

    Morjes!

    Eli - 97 A4 1.8T tulossa vajaa 300 hv, väännöstä ei tarkkaa tietoa.

    Kysymys kuuluukin minkälainen kytkinpaketti autoon kannattaisi laittaa, vakio kytkin tuskin kovin kauan kestää?

    Ja mielellään kytkimen pitäisi olla yksinkertaisesti asennettavissa sekä suht "normaalin" kuuloinen eikä mikään on/off kytkin.

  • #2
    jos väännöt lähentelee 500nm niin s4 kytkinkin alkaa antaan periksi! haulla löytyy mielestäni tästä juttua

    http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ghlight=kytkin tuoltahan se löytyi

    Comment


    • #3
      en kyllä älyä yhtään mitä tuosta keskustelusta olisi piänyt olla apua?

      Tuossahan puhutaan Rs:ssän kytkimestä sun muista sellaisista, ja vieläpä rs:n kytkin joka hajonnut 18 tkm 600 Nm väännöllä. Kyllä kai se vika jossain muussa on kuin kytkimessä, pakkohan sen on tuollaiset tehot kestää.

      Comment


        #4
        S4:n kytkin pitää helposti 500 Nm.

        1.8T:ssa on ilmeisesti pienempi kytkin kuin ässässä? (240 vs 224 mm?) Eli menee vauhtipyöräkin vaihtoon jos sellaista sinne suunnittelee.

        Comment


        • #5
          no jos jotain 300hp ajattelee tosta koneesta ottaa niin kai se on hyvä jo vauhtipyöräkin uusia.. S4 romppeet sisää nii luulis pärjäävän ?

          Linkin laitoin osviittaa antavaksi.

          Comment


            #6
            Kannattaa Tepolta kysyy sachsin sre asetelmaa. Ja siihe kunnon levy.

            Comment


            • #7
              Eli siis S4 levy+asetelma+vauhtipyörä pitäskö sen olla niinku bolt on -paketti?

              Ku aloin tuossa lukemaan noita topikkija ni meni kyllä pää aivan sekasin että mistäs autosta nyt mihinkin kävi ja missä oli millon erilainen vauhtipyörä tai jotain heh

              Comment


                #8
                En ole nähnyt 1.8T:n vauhtipyörää, niin en osaa sanoa sopiiko.

                Täältä löytyy kuvia biturbon vauhtipyörästä.

                Comment


                  #9
                  Neloskoneen vp. kiinni 6 pultilla kuutoskoneen 8 pultilla.

                  Comment


                  • #10
                    Eli tästä pääsemme ilmeisesti siihen että 1.8T vauhtipyörä pysyy paikoillaan, siihen vaan sit joku sopiva levy ja asetelma, olisiko sitten tuo ehdotettu sachs + sre ?

                    Comment


                    • #11
                      Heh, nyt menee jo sen verran mutkaiseksi että täytynee siirtyä yöpuulle ja huomenna taas ajatella tarkemmin :)

                      Comment


                        #12
                        Eipä sekoteta nelos- ja kutoskoneita kun ei kerran samat pyörät sovi.

                        Tämän kun Simo luet läpi, olet viisaampi:
                        http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=45568

                        Jos olet laiska etkä jaksa niin kerrottakoon, että Karalalta löytynee hyllystä neloskoneeseen sopivaa custom-vauhtipyörää, johon sopii S2-3B kytkinromut ja niillä pärjäät noin 500Nm asti ellet ylikin.

                        Comment

                        Working...
                        X