Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAN käy kylmänä vajaalla

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Voi tosiaan mun tapauksessa olla myös tuo järjettömän paksulla käyminen mikä aiheuttaa vajaakäyntiä kylmällä. Bensaa menee alta -10asteen pakkasilla melkein litra ekalla kilometrillä, hiukankin happea annettaessa savuttaa kuin pahakin pulling traktori.

Mutta tosiaan, ainut miinus tuosta tuppaa olemaan kavereitten vittuilu jos sattuu töistä lähtemään samaan aikaan pois ja kuulee kun audi yskii ja savuttaa. Onneksi vittuilu on vähentymään päin koska kaikilla kollegoilla rupee olemaan VAG leirin autot :D

Comment

Ootko porkkis tutkinut OEM vs. muut softien kylmärikastus eroja?

Comment

En muista nähneeni yhtään missä olisi muutettu. Omiin/lähipiirin softiin olen itse muutellut, kun niitä on sitten helppo ruuvata takaisinpäin jos lähtee liikaa pois.

Comment

Mikäs on ollut ideana tehtaalla tiputtaa RS2:n kylmärikastusta tuo noin 25%? Oma käy tosi tasaiseen kylmänä. Kuumana tulee pieniä ravistuksia varsinkin, kun lyhyttä ajoa ajettu.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja mikaj Näytä viesti
            Voi tosiaan mun tapauksessa olla myös tuo järjettömän paksulla käyminen mikä aiheuttaa vajaakäyntiä kylmällä. Bensaa menee alta -10asteen pakkasilla melkein litra ekalla kilometrillä, hiukankin happea annettaessa savuttaa kuin pahakin pulling traktori.

Mutta tosiaan, ainut miinus tuosta tuppaa olemaan kavereitten vittuilu jos sattuu töistä lähtemään samaan aikaan pois ja kuulee kun audi yskii ja savuttaa. Onneksi vittuilu on vähentymään päin koska kaikilla kollegoilla rupee olemaan VAG leirin autot :D
            Tuosta savutuksesta on kanssa tullu kettuilua. No se on ehkä ymmärrettävää, sillä kaasua poljettaessa ei takana olevat näi hetkeen mitään :D

Comment

Kysymys: mistä tietää että kone käy vajaana? Täristääkö moottori vai kuuluuko jotain erikoista ääntä? Itselläni auto täristää kun siirrän esim. käynnistyksen jälkeen vaihteen d:lle tai r:lle ja annan pitää siinä pari sekuntia - tuntuu että koko auto värisee.

Comment

Auto tärisee voimakkaasti, äänestä kuulee että kaikki ei ole kohdallaan, pakokaasu on sakeaa ja harmaata, bensa haisee.

Comment

Samanlaista oiretta nyt täälläkin suunnalla. VilleP: Onko sinulla helpottanut siis itsekseen tämä?

Comment

Hankala sanoa kun auto ei ole ollut enää kylmällä kelillä ajossa. Nollan tuntumassa tuota aikoinaan teki, ja tekee varmaan vieläkin, jos sattuisi sen käynnistämään.

Comment

Mulla tekee samaa. Kylmällä kelillä alle +8 noin, käynnistää auton, niin alkuun tärisee niin perkeleesti ja nakuttaa hiukan, mikä loppuu sitten aikanaan. Savuttaa kanssa reilusti tai reilummin kun ennen mielestäni, mutta savutus ei lopu vaikka olisi ajellukkin jo hetken. Autossa siis OEM-softa. Apuja! Pystyyks tota kansipahvia muuten kun mittaamalla huomaamaan?

Comment

Kyl se vaan on alkanu öljyäkin viemään ihan oikeesti vaikka turbokin huollettiin. Pitänee ostaa joku mittari että voi todeta moottorin tilan ennen kun alkaa mihinkään toimenpiteisiin.

Saako mistään kohtuuhintaista ohivuotomittaria? Puristuspainemittari olisi hyvä alkuun mutta jos samantien hankkisi tuollaisen.

Mitähän puristuspaineet pitäisi olla ja millaisia ohivuotoja saisi olla että menisi ns. specseihin?

Comment

Working...
                        X