Kyseessä Porsche 6-vaihteinen aski, jossa vetolaipat lukkorenkailla eikä ruuveilla, kiinni tasauspyörästössä. Pois lähtivät helposti M10-ruuveilla, ja sain tiivisteet vaihdettua, mutta takaisin asentaminen onkin astetta hankalampaa. Onko vinkkejä miten saisi helpoiten vetolaipan takaisin? Hain samaa analogiaa kuin vetoakseleissa, eli napautus päähän ja lukkorengas menisi paikoilleen, mutta tässä tilaa lyödä on vähänlaisesti. Vetarit ovat vielä ulkopäistään kiinni, joten vaihtoehto voisi olla ottaa vetari myös ulkopäästä irti ja koittaa sillä lyödä / työntää vetolaippa paikoilleen? Kokemuksia tai hyviä vinkkejä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vetoalaipan asennus vaihteistoon
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Itse itselleni vastaten: Hyvin menivät paikoilleen: käsin painaa, että menee niin pitkälle, että tuntee lukkorenkaan ottavan kiinni. Sitten vähän naputtelua ja pyörittelyä, että laippa on menossa booreille. Pyöräkotelon puolelta sai pitkällä puunpalalla ja massavasaralla menemään kevyesti paikoilleen. Tiivisteen ja lukkorenkaan rasvasin varmuuden vuoksi etukäteen vähän hommaa helpottamaan.
- Likes 2
Comment