Lähdin päivällä ajamaan ja pääsin noin 50m eteenpäin kunnes öljynpaineen merkkivalo sytty palamaan. Auto sammuksiin. Öljyt ok. Auto takasin käyntiin ja takasin pihaan. Merkkivalo ei enää palanut. Painoin kaasua, merkkivalo sytty taas. Sammutin, odottelin hetken ja käynnistin taas. Merkkivalo ei palanut, mutta heti kun painoin kaasua niin sytty uudestaan. Tyhjäkäynnillä ei herjaa mitään, mutta heti kun pistää kaasua enemmän niin napsahtaa päälle. Joskus sammuu hetken tyhjäkäynnin jälkeen ja joskus ei.
Olin aikasemmin päivällä tehnyt takapään remonttia ja auto oli ollu aika jyrkässä etukenossa pukkien päällä. Samalla reissulla olin myös lisänny ja tarkistanut öljyt. Auto oli ollut sitä ennen seisonnassa pari viikkoa, ennen ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia. Tohtisko tuolla nyt ajaa vaiko ei ja missä vika?
Olin aikasemmin päivällä tehnyt takapään remonttia ja auto oli ollu aika jyrkässä etukenossa pukkien päällä. Samalla reissulla olin myös lisänny ja tarkistanut öljyt. Auto oli ollut sitä ennen seisonnassa pari viikkoa, ennen ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia. Tohtisko tuolla nyt ajaa vaiko ei ja missä vika?
Comment