Moi, Minulla on jo pitempi aikaa ollut joku lämpötila anturu rikkinäinen.
Eli jos sammuttaa moottori vaikka minuutin kylmäkäynistyksen jälkeen niin moottorin jälkijäähdytys menee päälle. Eli flekti ja jälki verikierto pumppu käynistyy kunnes noin 10minuutin päästä joku Rele saanoo "Hei halloo, herätys moottori onhan ihan kylmä".
Perhe albumi viittaa kahteen osaan 034 919 369 C (-/118C m14x1.5 4 pin) eli läpötila anturiin ja toinen 054 919 369 B (97/110 2 pin natural m10x1) eli läpötila katkaisin. Jälkimäinen ei ole koskaan myyty ainakin hyvinkään stealershippissa ja ensimmäinen tusinattain. Mutta maksaa siis 76?.
eli mikä se näistä sitten on
http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ing.html#after
eli "multifunction temperature sensor" tai "after run temperature sensor"?
Onko kenelläkään varma tietoa mikä anturi sitten on ratkaisu ongelmaan?
Eli jos sammuttaa moottori vaikka minuutin kylmäkäynistyksen jälkeen niin moottorin jälkijäähdytys menee päälle. Eli flekti ja jälki verikierto pumppu käynistyy kunnes noin 10minuutin päästä joku Rele saanoo "Hei halloo, herätys moottori onhan ihan kylmä".
Perhe albumi viittaa kahteen osaan 034 919 369 C (-/118C m14x1.5 4 pin) eli läpötila anturiin ja toinen 054 919 369 B (97/110 2 pin natural m10x1) eli läpötila katkaisin. Jälkimäinen ei ole koskaan myyty ainakin hyvinkään stealershippissa ja ensimmäinen tusinattain. Mutta maksaa siis 76?.
eli mikä se näistä sitten on
http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ing.html#after
eli "multifunction temperature sensor" tai "after run temperature sensor"?
Onko kenelläkään varma tietoa mikä anturi sitten on ratkaisu ongelmaan?
Comment