Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 2.0B (RT) '90 tyhjäkäyntipulmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Audi 100 2.0B (RT) '90 tyhjäkäyntipulmaa

    Hjälp!

    Audiin tuli äkillinen käyntihäiriö, tyhjäkäynti jää huutamaan aika korkealle (1500-1800) pitkäksi aikaa ennen palautumistaan. Taajamaliikenteessähän tää on aika kiusallinen ilmiö kun aina ei ehdi vartoilemaan.
    Lisäilmaluisti tuli putsattua ( ei vaikutusta), tuli hommattua toinen luisti eikä tilanne muuttunut vaihtamalla miksikään. Kaasuläpän asennontunnistin ( katkaisija) pelittää ainakin yleismittarilla tsekatessa.
    Läppien jousisysteemit ym on putsattu eikä läppä jää raolleen (moottori sammuu kun irroittaa luistin töpselin)
    Voisiko olla ilmavuoto joka tuon tekee? Entä onko rele joka ohjaa luistin toimintaa missäpäin rasiaa ja mikä numero?
    Kulkuun ja kulutukseen tuo ei vaikuta, kuten ei käynnistyvyyteenkään. Kattia tuossa ei ole eikä siten lambdaakaan

    #2
    Jos ei ISV:n piuhan irroittaminen poista ongelmaa, mitä todennäköisemmin imuvuoto.

    Comment


      #3
      Jos moottori sammuu irroittamalla ISV:n töpselin, niin voiko imuvuotoa silloin olla?

      Comment


        #4
        Melko varmasti ei ainakaan mitään isoa vuotoa ole.

        Comment

        Working...
        X