Piti tuossa iltapuhteina vaihtaa jakohihna, mutta kasausvaiheessa tulikin tenkkapoo, kun kiristintä en saanutkaan sopivalle kireydelle. Nyt kiristimen tappi on liian ylhäällä(ulkona, milläs sen saisi turvallisesti painettua alaspäin? Kuvassa osviittaa, mitä tarkoitan. Koitin tuosta vanhasta kiristimestä painaa myös tappia sisään, ei mennyt, vaikka koko yläkropan painolla painoi lattiaa vasten. (Oi muuten vanhakin jakohihna asennettu liian löysään, tappi tosiaan mkasimissaan ja rakoa toista senttiä (pitäisi kait ola 6-8 milliä?)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B6 ALT-moottorin (2.0 vapari) jakohihnan kiristimen esijännitys?
Collapse
X
-
-
Kiitos leoporsti momenteista!
Killerin linkkaamaan videoon kanssa "törmäsin" jo pohjatietoja hommasta hakiessa. Antaa hyvän yleiskuvan hommasta, mutta siinäkin jäin kaipaamaan momentteja ja kenties vähän detaljimpaa zoomailua. Mutta hyvin pääsee kärryille, mitä kokonaisuutena on edessä.
Seuraavaksi projektiksi ehkä ohjaustehostimen ääntämisen pienentäminen. Josko kokeilisi Fortea oikoreittinä onneen.. En tiedä, mitä aiempi omistaja on tehostimen pyörälle koittanut tehdä kun huomasin jakopään rempan yhteydessä, että pyörän etureuna on aika mutkalla monesta kohtaa, kaitpa sen luulisi rasittavan värkkiä, kun tuollainen vipottaa koneen käydessä.
- 1 like
Comment
Comment