Mysteeri misfire 3 ja 4 sylinterissä, Tulee ilmi kun kierrokset reilu 3000 ja vähän kaasua päästää, lisää ja taas päästää. Jos kiihdyttää koko kierros alueen läpi niin ei tule misfire yhtäkään. Mutta heti jos kierrokset tasoittuu noin 3000 tai korkeammalle niin pätkii.
Normi ajossa ei tule kuin yksittäisiä misfire satunnaisilta pytyiltä.
Vaihdettu HP suuttimet, Puolat, Tulpat, Kaasuläppä ja jälkimmäinen lambda. Koitettu vaihtaa matalapaine suuttimia ristiin, myös uusia puolia ristiin PCV uusi OEM. Tulppia kokeiltu ristiin, tulpan kärkiväliä pienennetty. Ei siirry aina pätkii 3 ja 4 pytty?
* Puristukset mitattu kaikissa noin 13Bar tasaisesti.
Moottoriin tehty öljynkulutus remontti hiljattain ja nyt herää kysymys liittyykö tähän operaatioon tämä misfire ongelma se on vielä selvityksen alla.
Jos tosiaan nostaa kierrokset 3500 tai yli ja vähän kaasua nostaa ja lisää niin se laukaisee misfire tilanteen. Mitähän tuossa mahtaa tapahtua.
Normi ajossa ei tule kuin yksittäisiä misfire satunnaisilta pytyiltä.
Vaihdettu HP suuttimet, Puolat, Tulpat, Kaasuläppä ja jälkimmäinen lambda. Koitettu vaihtaa matalapaine suuttimia ristiin, myös uusia puolia ristiin PCV uusi OEM. Tulppia kokeiltu ristiin, tulpan kärkiväliä pienennetty. Ei siirry aina pätkii 3 ja 4 pytty?
* Puristukset mitattu kaikissa noin 13Bar tasaisesti.
Moottoriin tehty öljynkulutus remontti hiljattain ja nyt herää kysymys liittyykö tähän operaatioon tämä misfire ongelma se on vielä selvityksen alla.
Jos tosiaan nostaa kierrokset 3500 tai yli ja vähän kaasua nostaa ja lisää niin se laukaisee misfire tilanteen. Mitähän tuossa mahtaa tapahtua.
Comment