Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4/S6 Ilmastoitu, termostaatin vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    C4/S6 Ilmastoitu, termostaatin vaihto

    Onko joku onnistunut vaihtamaan ilmastoituun C4/S6:seen termostaatin purkamatta puolta autoa?

    Vaihdoin eilen patologiseksi bleed-venttiiliksi muuttuneen 1.4 Bar öljypaineenkatkaisijan uusiksi ja yritin räntäsateessa hahmottaa tilannetta, mutta siinä rupesi vain päätä särkemään.

    Tulee ikävä noita vielä vanhempia ässä-autoja, oli nimittäin termarin vaihto jouheva toimenpide '78 Kadett 1.2 S konehuoneessa, kiipesi vain viereen istumaan.

  • #2
    Miksen löydä sitä ketjua... Olin ihan varma, että joku (arti?) sanoi tuonkin hoituvan isompia purkamatta oikeilla avaimilla.

    Katselin vaan itsekin, että jäis kyllä vaihtamatta.

    Comment


    • #3
      Termarin vaihto ilmastoituun vitoskoneeseen käy kädensijan käänteessä jos omaa sopivan mittaisella varrella varustetun pikkuräikän, ei se <niin pahassa paikassa> ole. Hankalin oli löytää sopiva "sorkkarauta" jolla vanhan termarin sai väänettyä irti.

      Tietty jos huono munkki niin letku ei kestä vääntelyä sivuun murtumatta.

      Comment


        #4
        juu, kyl tuo ihan vaihdettavissa on, vaatii vaan sopivat työkalut ja riittävästi sorminäppäryyttä. Multivika-anturista ja jälkijäähy kytkimestä oon yleensä napannu piuhat pois tieltä, ilmankin irroitusta kyllä onnistuu. Pikkuräikään on hyvä olla muutama eri mittainen jatko, joista sitten sumplii sopivan mittaisen kullekin pultille.

        Comment

        Working...
        X