Onko joku onnistunut vaihtamaan ilmastoituun C4/S6:seen termostaatin purkamatta puolta autoa?
Vaihdoin eilen patologiseksi bleed-venttiiliksi muuttuneen 1.4 Bar öljypaineenkatkaisijan uusiksi ja yritin räntäsateessa hahmottaa tilannetta, mutta siinä rupesi vain päätä särkemään.
Tulee ikävä noita vielä vanhempia ässä-autoja, oli nimittäin termarin vaihto jouheva toimenpide '78 Kadett 1.2 S konehuoneessa, kiipesi vain viereen istumaan.
Vaihdoin eilen patologiseksi bleed-venttiiliksi muuttuneen 1.4 Bar öljypaineenkatkaisijan uusiksi ja yritin räntäsateessa hahmottaa tilannetta, mutta siinä rupesi vain päätä särkemään.
Tulee ikävä noita vielä vanhempia ässä-autoja, oli nimittäin termarin vaihto jouheva toimenpide '78 Kadett 1.2 S konehuoneessa, kiipesi vain viereen istumaan.
Comment