Kyseessä 92vm S4 2.2T AAN koneella ja manuaaliaskilla, Mtm lastu + 1.8T puolamuunnos + putkisto, muutoksia itse moottoriin ei ole tehty
Toissapäivänä muutaman tunnin ajamisen jälkeen huomasin että koneen yläosasta kuuluu kuplimisen/pulputtamisen ääntä noin minuutin ajan sammuttamisen jälkeen, ihan niinkuin koneen ilmaamisen aikana järjestelmästä pakenee ilmaa ja sen kuulee selvästi. Tulee jostain sylinterikannen etupuolen paikkeilta
Vaihdoin autoon uuden jäähdyttimen viimesyksynä ja ilmasin järjestelmän kunnolla, ennen vaihtoa ja sen jälkeen ei tämmöstä kuplintaa/pulputtamista/kiehumisen ääntä ole kuulunut edes kovan ajon jälkeen.
Lämpöä tulee hyttiin normaalisti, lämmöt nousee mittarin mukaan normaalisti ja pyörii 90-95c paikkeilla ajossa ja paikallaan tyhjäkäynnillä, Vagcom ei näytä mitään hälyyttävää ja lämpölukemat täsmää mittarin lukemien kanssa.
Nesteen taso on myös normaali ja näyttää kirkkaan punaiselta (tehtaalta lähtiessä näissä oli sinistä nestettä mutta punaisella monet ajavat joten siihen olen tyytynyt). Öljyn seassa ei myöskään ole jäähäriä
Mitään ei vuoda ja auto toimii muuten ihan normaalisti, tuo sammutuksen jälkeinen ääni on vaan outoa mielestäni
Onko kenelläkään ollut samanlaisia oireita turbovitosessa? Netistä ei löytynyt mitään järkevää syytä
Toissapäivänä muutaman tunnin ajamisen jälkeen huomasin että koneen yläosasta kuuluu kuplimisen/pulputtamisen ääntä noin minuutin ajan sammuttamisen jälkeen, ihan niinkuin koneen ilmaamisen aikana järjestelmästä pakenee ilmaa ja sen kuulee selvästi. Tulee jostain sylinterikannen etupuolen paikkeilta
Vaihdoin autoon uuden jäähdyttimen viimesyksynä ja ilmasin järjestelmän kunnolla, ennen vaihtoa ja sen jälkeen ei tämmöstä kuplintaa/pulputtamista/kiehumisen ääntä ole kuulunut edes kovan ajon jälkeen.
Lämpöä tulee hyttiin normaalisti, lämmöt nousee mittarin mukaan normaalisti ja pyörii 90-95c paikkeilla ajossa ja paikallaan tyhjäkäynnillä, Vagcom ei näytä mitään hälyyttävää ja lämpölukemat täsmää mittarin lukemien kanssa.
Nesteen taso on myös normaali ja näyttää kirkkaan punaiselta (tehtaalta lähtiessä näissä oli sinistä nestettä mutta punaisella monet ajavat joten siihen olen tyytynyt). Öljyn seassa ei myöskään ole jäähäriä
Mitään ei vuoda ja auto toimii muuten ihan normaalisti, tuo sammutuksen jälkeinen ääni on vaan outoa mielestäni
Onko kenelläkään ollut samanlaisia oireita turbovitosessa? Netistä ei löytynyt mitään järkevää syytä
Comment