B8:sin öljynpoltosta ja surkeasta takuukokemuksesta noussut VAG-raivo alkanut muutaman porsaan hankinnalla vähän helpottamaan ja nyt on tullut tyrkylle vaihtokitti, jolla saisi tuon historian mahdollisesti huonoimman moottorin, 996 Carreran vaparin vaihdettu jopa ihan laillisesti Audin 2.7tt:hen.
Olisinkin kysellyt josko täältä löytyisi valmista osalistaa, aihiota ja mahdollisesti jopa tekijää toteuttamaan jotakin tämänkaltaista:
1. Tehoa saisi koneella olla vähän vajaa 600 hp koska se on aikalailla maksimi mitä tuo carreran laatikko kestää.
2. Herääminen ja kaasunvaste saisi olla mahdollisimman välitön, persdyno on tottunut teslailuun ja kaikki viiveet menevät heti tunteisiin
3. Varmatoimisuus, auto on tosiaan katoton kesäauto jolla pitää päästä ajamaan aina kun kelit sallii ja haluaisin uskoa että oikein tehtynä kohtuullisilla vireillä tämä olisi jopa vagin tuotteilla mahdollista :)
Nopean googlailun perusteella kannattaisi ilmeisesti miettiä aihioksi (R)S4n AGB / BEL /AZR konetta, joka sitten strokauttaisiin 3 litraan rakentamisen yhteydessä? Tähän kylkeen sitten jotkin sopivat Garretin ahtimet joiden heräilyä ei tarvisi odotella hirveän kauaa ja joihin ilmeisesti molempipuolisuuden kautta saa fiksummin rakenneltua röörit tuonne kohtalaisen ahtaaseen takakonttiin :D
Etanoli kelpaisi menovedeksi kun toinen porsaista sillä jo kulkee ja tätä ei tarvitse edes talvisin kysyä tulille. Mitään aikoja ei myöskään ole aikomuksena avolla ajaa vaan hakusessa maksimimäärä hymyjä aurinkoisina päivinä.
Pahoittelen jo etukäteen mahdollsia typeryyksiä mitä tuossa tuli, ollut VAGeista erossa jo useamman vuoden niin tiedot vähintäänkin vanhenneet jos niitä on koskaan ollutkaan.
Alla linkki tuohon kittiin josta puhe (en ole ottamassa heidän sinkkuturbo viritystä).
https://www.renn27.com/home
Ja kyllä, yritin googlaamalla, tuntui että kaikki mitä löysin oli rakennettu etsimään niitä viimeisiä hevosia tai sitten en osannut sitäkään..
Olisinkin kysellyt josko täältä löytyisi valmista osalistaa, aihiota ja mahdollisesti jopa tekijää toteuttamaan jotakin tämänkaltaista:
1. Tehoa saisi koneella olla vähän vajaa 600 hp koska se on aikalailla maksimi mitä tuo carreran laatikko kestää.
2. Herääminen ja kaasunvaste saisi olla mahdollisimman välitön, persdyno on tottunut teslailuun ja kaikki viiveet menevät heti tunteisiin
3. Varmatoimisuus, auto on tosiaan katoton kesäauto jolla pitää päästä ajamaan aina kun kelit sallii ja haluaisin uskoa että oikein tehtynä kohtuullisilla vireillä tämä olisi jopa vagin tuotteilla mahdollista :)
Nopean googlailun perusteella kannattaisi ilmeisesti miettiä aihioksi (R)S4n AGB / BEL /AZR konetta, joka sitten strokauttaisiin 3 litraan rakentamisen yhteydessä? Tähän kylkeen sitten jotkin sopivat Garretin ahtimet joiden heräilyä ei tarvisi odotella hirveän kauaa ja joihin ilmeisesti molempipuolisuuden kautta saa fiksummin rakenneltua röörit tuonne kohtalaisen ahtaaseen takakonttiin :D
Etanoli kelpaisi menovedeksi kun toinen porsaista sillä jo kulkee ja tätä ei tarvitse edes talvisin kysyä tulille. Mitään aikoja ei myöskään ole aikomuksena avolla ajaa vaan hakusessa maksimimäärä hymyjä aurinkoisina päivinä.
Pahoittelen jo etukäteen mahdollsia typeryyksiä mitä tuossa tuli, ollut VAGeista erossa jo useamman vuoden niin tiedot vähintäänkin vanhenneet jos niitä on koskaan ollutkaan.
Alla linkki tuohon kittiin josta puhe (en ole ottamassa heidän sinkkuturbo viritystä).
https://www.renn27.com/home
Ja kyllä, yritin googlaamalla, tuntui että kaikki mitä löysin oli rakennettu etsimään niitä viimeisiä hevosia tai sitten en osannut sitäkään..
Comment