Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

V6 2.8 30V AMX laiha seos.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • V6 2.8 30V AMX laiha seos.

    Elikkäs ongelmana seuraavat vikakoodit:

    17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
    P1136 - 35-10 - - - Intermittent
    and

    17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
    P1136 - 35-00 - -

    Vikakoodien nollauksen jälkeen auto käy todella huonosti ”humppaamalla” ja sytytys katkoksia sekä lambda korjaus tapittaa 25%. Noin 2-5min jälkeen käynti tasoittuu ja lambda korjaus tipahtaa tyhjäkäynnillä noin 8-15%. Maantie nopeudessa, sekä kierroksilla pysyy nollan tuntumassa? PCV venttiili ja kaikki huohotus, että alipaine putket tutkittu/vaihdettu. Maf vaihdettu (käytetty) bensapaineen säädin sekä tulpat vaihdettu. Imuvuotoa yritetty etsiä pilotin kanssa muttei reagoi mitenkään. Päästöt oli katsastuksessa erittäin hyvät. Venttiilikoppien tiivisteet vuotavat voisiko vaikuttaa niin paljoa? Bensapaineet tyhjäkäynnillä 3.5bar ja letku irroittamalla säätimeltä 4bar.


  • #2

    17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
    P1138 - 35-00 - System too Lean

    Jäi näköjään toi 17546 listasta näyttää myös sitäkin.

    Comment


      #3
      Onko toi kone missä autossa kiinni ja paljon ajettu ? Ei noita konekoodeja jaksa muistaa ulkoa. Miltä ajoitus näyttää VCDS:llä katsottuna ? Mulla meni silleen toi oma V6 et toisen kannen nokka-akselien välinen ketju vissiin hyppäs ja tulee koko ajan sytytyskatkoksia. Humppaa tyhjäkäynnillä mutta kierroksilla pystyy ajaan normaalisti.

      Comment


      • #4
        Homma tais selvitä… Kokeilin tulpata huohotin lähdön imusarjalta niin auto rupesi käymään ihan hyvin. Vika johtuu siis vuotavista venttiilikopan tiivisteistä! ?
        Attached Files
        Viimeksi muokannut Killeri; 28.12.2023, 18:54. Perustelu: Viestit yhdistetty.

        Comment

        Working...
        X