Kyllä silti olen oman kokemuksen perusteela sitä mieltä, että se päästöjen helppous kulkee käsi kädessä tuotteen laadun kanssa. Tuo katti on vaan semmonen osa, että monen budjetti menee tiukalle juuri siinä kohtaa kun kysytään, että saako se maksaa 100 vai 600e. Marteliuksen kanssa joskus juttelin näistä, kun olin omia hankkimassa. HJS:ään ei omat rahat oo riittäneet, mutta tosiaan vibrantilla ja magnaflowlla on menny helposti läpi. Kuvien katilla/downpipelläkin mini meni läpi, mutta vaati kyllä kovat lämmitykset. Tuo taitaa olla joku 1.4tsi katti, mikä löytyi romulaatikosta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
20v 1.8t jakopään ajoitus/ päästöt pielessä
Collapse
X
-
On muuten sama katti minkä Motonet myi mulle paskana. Siinä luki CAT033 E5, eli tämän mukaan vaan pienemmällä putkikoolla:
https://www.redbackconverters.com/petrol-oval-universal
Palauttaessa myyjä sanoi että "on näistä reklamoitu jonkin verran".
Mullakin siis kennot oli ehjät, mutta se katti ei vaan tehnyt mitään siellä putkessa. Varmaan jalometallit puuttuivat kokonaan.
Comment
-
Tähän omaan projektiin tuli perjantaina uusi katalysaattori. Leikkasin paikallaan olleen pilipalikatin irti ja hahmottelin uuden migillä parilla pisteellä höhhölleen, paikallinen kerhokollega liimasi tigillä ympäri. Kiitoksia herrasmiehille JM ja TomVi jo tässä vaiheessa jeesistä, tiistaina koitan ehtiä töistä irtoamaan sen verran että vien taas katsastuskonttorille näytille. Onneksi on tuttu asema ja varsinkin aseman omistaja joka ei oo ihan täyttä hintaa ottanu joka kerta, alkaa sylettään käydä saman vian kanssa neljättä kertaa ottamassa pomppua.
Comment
-
Comment