Normaali 150tkm:n öljynvaihto muuttui eilen painajaiseksi kun huomattiin moottorin etupään ja laturin olevan märkänä öljystä.En mä mitään ole huomannut, kun ylhäältä katsoen kaikki on OK ja parkkipaikatkin aina märkiä. Öljyä pitää välillä vähän lisäillä mutta niinhän näissä aina, pari litraa /10 tkm.
Nokkahihnan vaihto tehtiin n. 20 tkm sitten Audi-liikkeessä kalliiseen hintaan eikä silloin ollut kuulemma mitään huomautettavaa vuotojen suhteen. Siellä auto nyt on tutkittavana, ensi arvio vuodon syystä on kampiakselin stefa. Jakohihna menee taas uusiksi, se on öljyn kastelema.
Viikon päästä piti mennä lomalle Lappiin tuolla autolla... se siitä sitten.
Pitänee valjastaa vanha kunnon 200:nen palvelukseen.
Kellään mitään kommenttia?
Nokkahihnan vaihto tehtiin n. 20 tkm sitten Audi-liikkeessä kalliiseen hintaan eikä silloin ollut kuulemma mitään huomautettavaa vuotojen suhteen. Siellä auto nyt on tutkittavana, ensi arvio vuodon syystä on kampiakselin stefa. Jakohihna menee taas uusiksi, se on öljyn kastelema.
Viikon päästä piti mennä lomalle Lappiin tuolla autolla... se siitä sitten.
Pitänee valjastaa vanha kunnon 200:nen palvelukseen.
Kellään mitään kommenttia?
Comment