Tässä tovi painittu erään BEX koneen misfire ongelmien kanssa. Oireena siis heti kun ahdot alkaa nousemaan, puuttuu nakutuksen esto peliin, josta tuloksena vikakoodit misfire detected in multiple cylinders ja sitten sattuman varaisissa sylintereissä misfire detected. Kone käy hyvin osakaasulla ja tyhjäkäynnillä, ainostaan kun hiemankin alkaa kiihdyttämään, pistää ecu pelin seis. Tähän mennessä vaihdettua:
- MAF
- Puolat ja tulpat
- Suuttimet
- Imuvuodot korjattu. Painetesti ok.
- PCV, vacuumjetpump ja joku kolmas venttiili vaihdettu. Viimeisein näistä oli ainut rikkinäinen
- Bypass
- Puristukset ok(10-11bar)
- Katti ei tukossa
- Puolien johtosarjassa ei päällepäin näkyviä vaurioita
Autolla ajettu nyt 360tkm. PA-pumppu ja suodatin vaihdettu 256tkm kohdalla. Autossa Finturbon hybridi ahdin ja softa sille, toiminut hyvin sen 10v.
Nyt alkaa ideat loppumaan kesken ja ideoita otetaan vastaan.
- MAF
- Puolat ja tulpat
- Suuttimet
- Imuvuodot korjattu. Painetesti ok.
- PCV, vacuumjetpump ja joku kolmas venttiili vaihdettu. Viimeisein näistä oli ainut rikkinäinen
- Bypass
- Puristukset ok(10-11bar)
- Katti ei tukossa
- Puolien johtosarjassa ei päällepäin näkyviä vaurioita
Autolla ajettu nyt 360tkm. PA-pumppu ja suodatin vaihdettu 256tkm kohdalla. Autossa Finturbon hybridi ahdin ja softa sille, toiminut hyvin sen 10v.
Nyt alkaa ideat loppumaan kesken ja ideoita otetaan vastaan.
Comment