Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T BEX misfire ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    1.8T BEX misfire ongelma

    Tässä tovi painittu erään BEX koneen misfire ongelmien kanssa. Oireena siis heti kun ahdot alkaa nousemaan, puuttuu nakutuksen esto peliin, josta tuloksena vikakoodit misfire detected in multiple cylinders ja sitten sattuman varaisissa sylintereissä misfire detected. Kone käy hyvin osakaasulla ja tyhjäkäynnillä, ainostaan kun hiemankin alkaa kiihdyttämään, pistää ecu pelin seis. Tähän mennessä vaihdettua:

    - MAF
    - Puolat ja tulpat
    - Suuttimet
    - Imuvuodot korjattu. Painetesti ok.
    - PCV, vacuumjetpump ja joku kolmas venttiili vaihdettu. Viimeisein näistä oli ainut rikkinäinen
    - Bypass
    - Puristukset ok(10-11bar)
    - Katti ei tukossa
    - Puolien johtosarjassa ei päällepäin näkyviä vaurioita

    Autolla ajettu nyt 360tkm. PA-pumppu ja suodatin vaihdettu 256tkm kohdalla. Autossa Finturbon hybridi ahdin ja softa sille, toiminut hyvin sen 10v.

    Nyt alkaa ideat loppumaan kesken ja ideoita otetaan vastaan.
    Viimeksi muokannut VilleP; 13.10.2023, 18:38.

  • #2
    Ootko logittanu VCDS:llä 020 kanavaa et myöhäistääkö jonkun tietyn sylinterin sytkää? Voisko nakuanturi/t olla vialliset?

    Comment


      #3
      Tuo nakuanturi kävi itsellänikin mielessä. Liitteenä logia.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Kokeilisin vielä toisella pa pumpulla, jos nykyinen onkin tiensä päässä. Voin tarkastaa löytyiskö tallista ehjänä virien tieltä poistettu vakiopumppu

        Comment


          #5
          Pa-pumppu vaihdettu, ei vaikutusta.

          Comment


            #6
            Tämä tuli kuntoon uusilla orkkis puolilla. Eli näemmä beru=paskaa heti paketista.

            Comment

            Working...
            X