Eli auto seisoi pari viikkoa lentokentällä, kun oltiin ulkomailla.
Ajettiin sieltä kotiin n. 100km ja kotipihassa auton sammutettuani kuulin sen.. nesteen lorinaa, jostain apukuskin puolelta.
Ääni on siis samanlainen, kuin muovipulloon liruttaisi vettä, tai jos veden seassa on ilmaa. Riittävän epäselvästi selitetty?
Ja tänään alkoi tuo lorina kuulua ajaessakin ja jatkuu pari minuuttia auton sammuttamisen jälkeen. Auton alle ei missään vaiheessa ilmesty lätäkköä ja kaikki konehuoneessakin vaikuttaisi normaalilta.
Mikäs voisi olla vialla?
Missä kohdassa pitää nestepinnan olla säiliössä, kun normaali lämmin (90-astetta) kone?
Auto siis A4 1,8T vm. 96 ja Eberi asennettuna, jos merkitystä
Ajettiin sieltä kotiin n. 100km ja kotipihassa auton sammutettuani kuulin sen.. nesteen lorinaa, jostain apukuskin puolelta.
Ääni on siis samanlainen, kuin muovipulloon liruttaisi vettä, tai jos veden seassa on ilmaa. Riittävän epäselvästi selitetty?
Ja tänään alkoi tuo lorina kuulua ajaessakin ja jatkuu pari minuuttia auton sammuttamisen jälkeen. Auton alle ei missään vaiheessa ilmesty lätäkköä ja kaikki konehuoneessakin vaikuttaisi normaalilta.
Mikäs voisi olla vialla?
Missä kohdassa pitää nestepinnan olla säiliössä, kun normaali lämmin (90-astetta) kone?
Auto siis A4 1,8T vm. 96 ja Eberi asennettuna, jos merkitystä
Comment