Tervehdys!
Mieltä askarruttaa tuo 2.4 litraisen BDV:n kytkinlevy. Menin tilaamaan vanhemman moottoriversion kytkinsarjan(ilman vauhtipyörää), kun näyttäisi mittojen mukaan olevan sopiva mutta tuli tässä huomattua sellainen ero että alkuperäisessä on jousitettu levy, mutta tilatussa levyssä on jousittamaton ainakin kuvan mukaan. Miksi näin, kun olen ollut siinä käsityksessä että kaksoismassavauhtipyörissä on nimenomaan jousittamaton levy? Eroaako vanhemman ja uudemman mallin vauhtipyörä jollain tavalla? Onko odotettavissa ongelmia kestävyydessä tai käytettävyydessä?
Samaa vauhtipyörää noihin näyttää myyvän moni paikka mutta tuota jousitettua levyä ei sitten ihan jokapaikasta löydäkään.
Pahoittelen jos asiasta on keskusteltu mutta en pikaisella haulla löytänyt tietoa.
Mieltä askarruttaa tuo 2.4 litraisen BDV:n kytkinlevy. Menin tilaamaan vanhemman moottoriversion kytkinsarjan(ilman vauhtipyörää), kun näyttäisi mittojen mukaan olevan sopiva mutta tuli tässä huomattua sellainen ero että alkuperäisessä on jousitettu levy, mutta tilatussa levyssä on jousittamaton ainakin kuvan mukaan. Miksi näin, kun olen ollut siinä käsityksessä että kaksoismassavauhtipyörissä on nimenomaan jousittamaton levy? Eroaako vanhemman ja uudemman mallin vauhtipyörä jollain tavalla? Onko odotettavissa ongelmia kestävyydessä tai käytettävyydessä?
Samaa vauhtipyörää noihin näyttää myyvän moni paikka mutta tuota jousitettua levyä ei sitten ihan jokapaikasta löydäkään.
Pahoittelen jos asiasta on keskusteltu mutta en pikaisella haulla löytänyt tietoa.
Comment