kyseinen auto nykii kun alkaa kiihdyttää 2 ja 3vaihteella mutta jos painaa kaasua lisää niin lopettaa.mikä vikana vinkkejä
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
1.8 turbo nykii
Collapse
X
-
Onko painetesti suoritettu?
edit: Johonkin pitäisi kerätä nämä kaikki testit mitä pitää suorittaa jotta 1.8T nykimisistä saisi
edes jotain kysyä.
- painetesti
- N75 klikkaaminen
- VAG-COM koodien luku
- Lisäilmapumpun letkut (B6)
- puolat/tulpat
- ilmansuodatin/katti tukossa
- lämpötilaanturi G62
- Lambda
jne jne
Comment
-
Minulla nytkähtely kaasun löysäämisen jälkeen väheni huomattavasti kun vaihdoin by-pass-venttiilin uuteen. Samalla kyllä vaihtui myös N75 ja pakoputki, mutta niillä ei varmaankaan tuon asian kanssa ole kauheasti tekemistä, luulisin. Henrpo:n ongelma kuulostaa siltä, että voisi olla samanlainen kuin minulla oli.
Comment
-
Lainataas tätä, kun en osuvampaa löytänyt. Eli potilas on -00 S3 APY. Tuossa ennen joulua, ensimmäisten pakkasten aikaan kiihdytin kolmosella motarille ja yhtäkkiä kone kuoli totaalisesti noin puoleksi sekunniksi ja sitten mentiin taas normaalisti. Kierroksia oli varmasti yli 5000, tarkemmin en tiedä. Vikakoodina löytyi G62 lämpöanturi, mutta ei taida liittyä tähän?
Auton käyttäytyminen on tuon jälkeen ehkä muuttunut hieman "sivistyneemmäksi", tosin voi olla yhtä hyvin kuvitelmaakin. Koneessa on Revo stg1.
Oliskos raadilla näkemyksiä, että mikähän tuollaisen voisi aiheuttaa? Lähinnä nyt pelottaa jakohihnaan liittyvät asiat...
Comment
-
Liian halpaa ja helppoa ;=). Vähän kyllä uskalsin salaa toiveajatella jotakin tuon suuntaista.
Koodi oli muistaakseni implausible signal, mikä tietysti sopisi tuohon. Vaihtoonhan tuo anturi tietysti menee joka tapauksessa, jahka kaupoille kerkiää. Lähinnä vaan rupes jännittämään ettei ole oire jostakin vakavammasta.
Comment
Comment