Nokkahihnan katkettua vaihdoin 2.8 AQD tilalle 2.8 ACK, jossa ei ole SAI/Toisioilmajärjestelmää ja ECU heittää nyt vikakoodeja puuttumisesta, mutta moottorin vikavalo ei ole syttynyt palamaan. Pystyykö sen ohjelmoimaan järkevästi pois, vai aiheutuuko siitä edes mitään haittaa?
Manuaali swapissa käytin osia B5 Passatista. Kuskin puolen vetari näyttää olevan liian pitkä ja aiheuttaa koko auton heilumista ajaessa, ja auto hakee oikealle. Onko Passatin ja A4 vetarit hieman eri mittaiset tai onko teillä kokemusta kyseisestä ongelmasta?
Manuaali swapissa käytin osia B5 Passatista. Kuskin puolen vetari näyttää olevan liian pitkä ja aiheuttaa koko auton heilumista ajaessa, ja auto hakee oikealle. Onko Passatin ja A4 vetarit hieman eri mittaiset tai onko teillä kokemusta kyseisestä ongelmasta?