Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 2,0 16v -91 moottorin vauriot jakohihnan katketessa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 80 2,0 16v -91 moottorin vauriot jakohihnan katketessa?

Tervehdys arvon klubilaiset...

Jos otsikon mukaisesta koneesta menee jakopään hihna poikki, ni tuhoaako se moottori?

Eli pääseekö venat ottamaan mäntään kiinni?

Itselle täysin vieras moottori, ni osaatteko te sanoa...?
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 2.2.2008, 02:55. Perustelu: Muutama ? vähemmän.

Pääsee mutta ei se sitä tarkoita, että totaalinen tuho tulee.
    Halvempaa vaihtaa hihna kuin jotain muuta.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 2.2.2008, 02:53.

Comment

Venttiilit vähintään on mutkalla jos niin käy.

Comment

Mulla meni imuventtiilit mutkalle, mutta varsinaisesti muuta vahinkoa siitä ei seurannut. Hihna katkesi kesken normaalin maantieajon. Tietysti paljon muutakin piti tehdä sen remontin yhteydessä samalla, kannen suoristus/tarkastus ja ohjureiden vaihto yms.

Comment

Joo eli en itse omista kyseistä autoa, mutta osus nettiautossa tällaisilla spekseillä oleva auto silmään, ni sen takia kyselen...

Ajattelin vaan että kun isoveli on persaukinen, mutta ajaa työmatkaa 60km per päivä, että jos tollaisesta olis saanut suht "pienellä" työllä hänelle käyvän pelin, kun muuten näyttää ihan siistiltä Audilta...

Mutta täytyy pistää harkintaan...Kiitoksia vastauksista...

Pistätkös Heksi jos muistat osviittaa siitä kuinka paljon euroja kului, ja teitkö itse vai teetitkö jossain korjaamossa???

Kiitos.
          Viimeksi muokannut kalsket; 2.2.2008, 12:44.

Comment

Kansi pestiin, suoristutettiin, koeponnistettiin, pakoventtiilien hiottiin, sekä vaihdettiin uudet imuventtiilit ja venttiilien ohjurit. Lisäksi uusittiin nokka-akseleiden välinen ketju, jakohihnan kiristin, kannen pultit, yläpään tiivisteet, öljyt ja suodatin, pakkasneste, sytytystulpat. Hintaa rempalle tuli Autosi-korjaamossa 1583 euroa.

Comment

Working...
            X