Moro, 2000vm 40v AQH facelift
Otsikon kulkine ruvennut nostaa lämpöjä sinne 105 asteeseen pahimmillaan. Sisälämmön kun nostaa 26 asteeseen niin laskee sinne 90 tienoille takaisin.Jakopää tehty 10tkm sitten jossa uusittu termostaatti ja vesipumppu (Gates). Jäähdyttimen paikka-aine laitettiin ennen uuden syylärin vaihtoa kun vanha vuosi ja uudessa kesti toimitus.
-Syyläri vaihdettu
-Puhdistusaine 2 kertaan systeemistä läpi
-Katsottu läppärillä että mittariston kertoma vastaa todellisuutta
-Öljyt kirkkaat
-puhaltaa normaalisti lämmintä sisälle
-sisätilan kennolle menevissä letkuissa tuntuu outo "pulssi" kun laittaa lämmintä puhaltamaan sisälle
Visko puhaltaa mielestäni kohtuullisella teholla kun moottori lämmin. Ilmastoinnin flekti toimii. Säiliö vuotaa siitä keskeltä saumasta vähän nestettä lämpimänä, joka tarkoitus vaihtaa pian. Käynyt kahdella eri pajalla ja molemmat eivät olleet varmoja mikä voisi olla vikana.
Otsikon kulkine ruvennut nostaa lämpöjä sinne 105 asteeseen pahimmillaan. Sisälämmön kun nostaa 26 asteeseen niin laskee sinne 90 tienoille takaisin.Jakopää tehty 10tkm sitten jossa uusittu termostaatti ja vesipumppu (Gates). Jäähdyttimen paikka-aine laitettiin ennen uuden syylärin vaihtoa kun vanha vuosi ja uudessa kesti toimitus.
-Syyläri vaihdettu
-Puhdistusaine 2 kertaan systeemistä läpi
-Katsottu läppärillä että mittariston kertoma vastaa todellisuutta
-Öljyt kirkkaat
-puhaltaa normaalisti lämmintä sisälle
-sisätilan kennolle menevissä letkuissa tuntuu outo "pulssi" kun laittaa lämmintä puhaltamaan sisälle
Visko puhaltaa mielestäni kohtuullisella teholla kun moottori lämmin. Ilmastoinnin flekti toimii. Säiliö vuotaa siitä keskeltä saumasta vähän nestettä lämpimänä, joka tarkoitus vaihtaa pian. Käynyt kahdella eri pajalla ja molemmat eivät olleet varmoja mikä voisi olla vikana.
Comment