Vikatila laukeaa aina kiihdyttäessä, varsinkin jos automaatilla iskee kaasua vähän rieppaammin ja kierrokset pamahtaa korkealle, mutta myös vaikka kiihdyttelisi vain semireippaasi itse vaihtaen vaihteita, ilman että automaatti rykäsee "liian pientä" vaihdetta sisään.
Tehot katoaa ja kone alkaa röpöttää, keltainen moottorivikavalo syttyy. Auto tien sivuun ja uudelleenkäynnistys, jonka jälkeen vikatila on jälleen poissa ja matka jatkuu. Eli todella rauhallisessa ajossa tätä ei tapahdu ollenkaan.
Vikakoodeiksi ilmestyy aina samat:
P2181 - Jäähdytysjärjestelmä, toiminto virheellinen
P0299 - Ahtopaine liian alhainen
P0300 & P0304 - Palamiskatkoksia, syl. 4
Tulpat vaihdettu, ja puolat isketty eri järjestykseen, mutta näköjään palamiskatkos tulee aina vaan 4. sylinteriin.
Onko ideoita mistä lähteä vikaa hakemaan? Johtosarja- tai muu sähkövika oli ykkösvaihtoehto tuossa lähipajalla nyt kun suljettiin puolavika pois, mutta näiden hakeminen voikin olla vähän haastavaa..
Tehot katoaa ja kone alkaa röpöttää, keltainen moottorivikavalo syttyy. Auto tien sivuun ja uudelleenkäynnistys, jonka jälkeen vikatila on jälleen poissa ja matka jatkuu. Eli todella rauhallisessa ajossa tätä ei tapahdu ollenkaan.
Vikakoodeiksi ilmestyy aina samat:
P2181 - Jäähdytysjärjestelmä, toiminto virheellinen
P0299 - Ahtopaine liian alhainen
P0300 & P0304 - Palamiskatkoksia, syl. 4
Tulpat vaihdettu, ja puolat isketty eri järjestykseen, mutta näköjään palamiskatkos tulee aina vaan 4. sylinteriin.
Onko ideoita mistä lähteä vikaa hakemaan? Johtosarja- tai muu sähkövika oli ykkösvaihtoehto tuossa lähipajalla nyt kun suljettiin puolavika pois, mutta näiden hakeminen voikin olla vähän haastavaa..
Comment