Terve,
Sain tuossa vaihdettua autooni vm2005 uuden käytetyn AUK moottorin. Vaihdoin uuteen moottoriin jakopään, (lukuunottamatta vvt hubeja) ja uudet tulpat ngk:laiset. Puristuspaineet mittasin, kaikki oli yli 10 bar
Auto valittaa p0303, kolmos pytyn misfireä. Auto käy satunnaisesti viidellä pytyllä heti startista lähtien. Koneen tärinä tasaantuu suuremmalla kierrosnopeudella.
-Vaihdoin alkuun puolan vanhasta koneesta, ei auttanut.
-Vaihdoin 1 ja 3 pyttyjen tulpat ja puolat ristiin, ei vaikutusta.
-Testasin ja putsailin vvt solenoidit, liikkuivat hyvin.
Voiko johtua suuttimesta tämä ongelma? Varaosa konehan on voinut seistä ties kuinka pitkään eikä sen historiasta ole minulla käsitystä.
Näköjään fuel systemissäkin on joku vika päällä, mikäli vcm scanneriin on uskominen.
Minulla ei ole vielä käytössä kunnon lukijaa joten tämä on vähän tälläistä mutuilua.
Sain tuossa vaihdettua autooni vm2005 uuden käytetyn AUK moottorin. Vaihdoin uuteen moottoriin jakopään, (lukuunottamatta vvt hubeja) ja uudet tulpat ngk:laiset. Puristuspaineet mittasin, kaikki oli yli 10 bar
Auto valittaa p0303, kolmos pytyn misfireä. Auto käy satunnaisesti viidellä pytyllä heti startista lähtien. Koneen tärinä tasaantuu suuremmalla kierrosnopeudella.
-Vaihdoin alkuun puolan vanhasta koneesta, ei auttanut.
-Vaihdoin 1 ja 3 pyttyjen tulpat ja puolat ristiin, ei vaikutusta.
-Testasin ja putsailin vvt solenoidit, liikkuivat hyvin.
Voiko johtua suuttimesta tämä ongelma? Varaosa konehan on voinut seistä ties kuinka pitkään eikä sen historiasta ole minulla käsitystä.
Näköjään fuel systemissäkin on joku vika päällä, mikäli vcm scanneriin on uskominen.
Minulla ei ole vielä käytössä kunnon lukijaa joten tämä on vähän tälläistä mutuilua.
Comment