Noin vajaa puolisen vuotta on auton tyhjäkäynti ollut sitä luokkaa että vaivoin pysyy käynnissä. Kovalla pakkasella pitää kaasulla auttaa kunnes kone on lämmin, ja silloinkin auto täristää. Mitään muita käyntiongelmia ei ole, tehot on tallella ym. auto kulkee hyvin. Olen kuullut ISV:stä, vaan en tiedä mikä ja missä se on. :) Onko jotain hyvää yleispätevää korjausvinkkiä?
Toinen asia mikä riepoo on öljynsyönti. Auton kun ostin vajaa vuosi sitten niin myyjä väitti ettei vie öljyä yhtään, ja uskoin. Kilometrejä on kuitenkin 433tkm. Kone näyttää aika öljyiseltä päältä ja olen alkanut epäilemään että onkohan se tiivisteongelma. Ei tartte montaa sataa kilometriä ajaa niin litran saa pistää taas lisää. Näillä työmatkoilla sitä öljyä sitten kuluukin ihan kiitettävästi.
Pitäisi varmaan pestä se ja seurata että öljyyntyykö uudestaan.
Mutta tyhjäkäynti on nyt ärsyttävin ongelma, olisi mukavaa käyttää autoa pihalla ennen töihinlähtöä samalla kun naukkailee kahvia sisällä. Se ei nyt oikein onnistu.
Toinen asia mikä riepoo on öljynsyönti. Auton kun ostin vajaa vuosi sitten niin myyjä väitti ettei vie öljyä yhtään, ja uskoin. Kilometrejä on kuitenkin 433tkm. Kone näyttää aika öljyiseltä päältä ja olen alkanut epäilemään että onkohan se tiivisteongelma. Ei tartte montaa sataa kilometriä ajaa niin litran saa pistää taas lisää. Näillä työmatkoilla sitä öljyä sitten kuluukin ihan kiitettävästi.
Pitäisi varmaan pestä se ja seurata että öljyyntyykö uudestaan.
Mutta tyhjäkäynti on nyt ärsyttävin ongelma, olisi mukavaa käyttää autoa pihalla ennen töihinlähtöä samalla kun naukkailee kahvia sisällä. Se ei nyt oikein onnistu.
Comment