Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3.0 TFSI Alipaine ongelma ja ravistaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 3.0 TFSI Alipaine ongelma ja ravistaminen

    S5 3.0 TFSI (cgwc) ongelmana ravistaminen noin 1000 kierroksessa. Tyhjää käy normaalisti 700-800 kierrosta ja yli 1000 kierroksissa käy taas tasaisesti. Koodeja ei ole missään vaiheessa antanu,ainut mikä ei varmaan asiaan kuulu on kova alipaine öljykorkissa tyhjäkäynnillä. Vaihettuja osia öljynerotin. Ja pois suljettu voimansiirto,remmiahdin. Mistähän lähtis asiaa seuraavaksi testaamaan?

    #2
    Moottorin tukikumit oli ainakin itellä rikki ja tärisi normaalia enemmän jollain kierrosalueella. Konepelti auki ja kaveri katsomaan vispaako kone liikkeellelähdössä. Sen öljykorkin on muuten tarkoitus olla kiinni, kun kone käynnissä.

    Comment


      #3
      Vinkkelikuutosten sisäinen balanssi ei ole paras mahdollinen, ja ovat luonteeltaan hieman ravistavia. Mikä sitten on normaalia ravistusta, eos.

      Comment

      Working...
      X