Olo on kuin Ismo Alangon biisistä: vittu kun vituttaa!
Eli asiaan: A6 aulikki nykii ja on nykinyt kohta puoli vuotta, mutta ei siinä mitään, mutta nykiminen pahenee koko ajan, hitaasti mutta varmasti. Kohta ei varmaan pysy koko kosla tiellä.
Eli puoli vuotta sitten alkoi toi nykyttäminen, oli ensin hyvin pientä ja tuttu korjaamo ajatteli, että se on multitronicin lamellipakka mikä on kulunut. No on vaihdettu öljyt ja suodattimet moneen kertaan, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta.
Nyt tuossa eilen tulin kaasuteltua auto tyhjäkäynnillä ja tuli huomattua, että rupeaa toi auto nykyttämään jopa tyhjäkäynnillä noilla kierroksilla 1200-1800rmp, jolla se rupeaa ajossakin nykyttämään. Nykyttäminen ei kuitenkaan ole niin suurta kun ajossa mutta voi kuitenkin selvästi huomata kun istuu autossa.
Eli mitä helvettiä! Mikä tota tummaa kaunokaista nyt oikein vaivaa? Voiko olla dieselin syötössä jotain häikkää vain onko lambda anturit, vai ilmamassamittari, moottorinohjauslaitteen rele vai mitä ihmettä. Ei tässä mitään mekaanikkoja olla, mutta ajajia kylläkin, ja sen verran tajuan, että jos toi nykyttäminen tosta vielä reilusti pahenee, niin sitte kohta hajoaa jotain.
Toinen vaihtoehto on vain ajaa niin pitkää kun hajoaa, ja sittenhän ton vian varmaan löytää helpommin kun on joku osa rikki.
Kiitos jo etukäteen kommenteista!
Eli asiaan: A6 aulikki nykii ja on nykinyt kohta puoli vuotta, mutta ei siinä mitään, mutta nykiminen pahenee koko ajan, hitaasti mutta varmasti. Kohta ei varmaan pysy koko kosla tiellä.
Eli puoli vuotta sitten alkoi toi nykyttäminen, oli ensin hyvin pientä ja tuttu korjaamo ajatteli, että se on multitronicin lamellipakka mikä on kulunut. No on vaihdettu öljyt ja suodattimet moneen kertaan, mutta ei ole ollut mitään vaikutusta.
Nyt tuossa eilen tulin kaasuteltua auto tyhjäkäynnillä ja tuli huomattua, että rupeaa toi auto nykyttämään jopa tyhjäkäynnillä noilla kierroksilla 1200-1800rmp, jolla se rupeaa ajossakin nykyttämään. Nykyttäminen ei kuitenkaan ole niin suurta kun ajossa mutta voi kuitenkin selvästi huomata kun istuu autossa.
Eli mitä helvettiä! Mikä tota tummaa kaunokaista nyt oikein vaivaa? Voiko olla dieselin syötössä jotain häikkää vain onko lambda anturit, vai ilmamassamittari, moottorinohjauslaitteen rele vai mitä ihmettä. Ei tässä mitään mekaanikkoja olla, mutta ajajia kylläkin, ja sen verran tajuan, että jos toi nykyttäminen tosta vielä reilusti pahenee, niin sitte kohta hajoaa jotain.
Toinen vaihtoehto on vain ajaa niin pitkää kun hajoaa, ja sittenhän ton vian varmaan löytää helpommin kun on joku osa rikki.
Kiitos jo etukäteen kommenteista!
Comment