Eihän sillä tietenkään mitään ihmeitä aikaan saa mutta jotain pientä laihennusta vois maantiealueelle saada, aika näyttää.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
KE-jettien kulutuksista.
Collapse
X
-
Mitä tarkalleen tarkoittaa tuo sulake pumpun releen "päällä"?
Kyselen tässä sitten vielä pikkuveljen puolesta. Eli hänelläkin tuommoinen NG on, ja bensaa maistuu 9-10L maantiellä. Lambda ja vessanpytyn anturi myöskin. Jotenkin tuntuu että tuon vessapytyn anturin vaihdon jälkeen kulutus nousi. Voisiko olla että jos anturi on hiemankin eripaikassa tai vastaavaa, niin väärää infoa tulee?
Comment
-
NG:ssä sytkänsäätö menee esimerkiksi näin:- Koneen käyttö normaalilämpöiseksi
- Sammutus
- Strobolamppu kiinni
- Käyntiin ja kaikki sähkölaitteet seis
- Sulake bensapumpun releen päällä olevaan sulakekantaan
- Hetken odotus ennen ennakon tarkistamista tai säätämistä
Comment
-
En löydä NG:n bensapumpun releestä minkään muotoista sulake paikkaa??? Releen päällä numero 208. Väärä relekkö?
Edit: Kyllä näköjään oikea rele on. Vanhemmissa NG:ssä näköjään eri rele käytössä. Ilmeisesti jokin eri versio KEIII-jetistä näissä myöhäisemmissä(vm-92). Kuinkas tässä sitten perusennakon saa säädettyä kohdalleen, kun ei saa sulakkeella disabloitua tuota säätöä?
Näin ollen ei vikakoodien välkyttely mittaristosta onnistu myöskään. Vag-com:illa en pääse käsiksi myöskään, ei vastausta controllerilta.Viimeksi muokannut VilleP; 9.1.2009, 17:01.
Comment
-
-
Kysäsempä ku ei löydy mitään dokumentaatiota NG:stä.
Lämpöanturit?
Kaksi on ylävesiletkun juuressa, ylä- ja alapuolella. Onko ylempi eculle tiedon antava(2-pin)? Ja mikä on alemman tarkoitus, mittarilstolle? Ohjaako alempi vai ylempi kylmäkäynnistyssuutinta? Ongema on huono käynnistyvyys kylmänä, eikä lähde ihan vaivattomasti käyntiin lämpimänäkään.
Comment
-
Opiskelin hieman asiaa, eikös tässä ole jokin lämpöaikakytkin joka tuota venttiiliä hoitaa? Ja jossain vanhassa topicissa mainittiin että alemman anturin vaihto olisi korjannut käynnistys ongelmat, jos se on multisensori, niin eihän siinä ole järkeä?Viimeksi muokannut VilleP; 18.1.2009, 22:13.
Comment
-
nosteaanpas tätä vähän taas vaihteeksi, eli tuo ysikymppi (Audi 90 2.3E (NG) -88 KEIII-Jetronic) on jo parin viikon ajan heitellyt päälle mittaristoon sitä FEI-valoa, ja tänään sain muistin lukea koodit ennenkuin kerkesin sammuttaa konee, ja se antoi koodin 2142-knock sensor.
Kysymys kuuluu, kuinka paljon tuo vaikuttaa kulutukseen, kun alle 10 litran on mahdotonta päästä. Entä vaikuttaako tuo nykimiseen kuinka pahasti, kun ajelee menemään alle 2000 kierroksilla, alkaa kone nykimään aikalailla, ja kierroslukumittarin viisari alkaa tehdä selvää "pomppivaa" liikettä.
Sitten olisi kysymys koskien noita motonet nakutuksentunnistimia. Onko kukaan koittanut noita, että onko ne kuinka kestäviä? vai otanko suoraan Tepolta, kun hänellä hinta on siinä 60€ myös. Teppo hankkii tuon ilmeisesti alkuperäisosana? motonet tuskin on alkuperäisosa? 057 905 337 A on osanumero.
Neuvoja kaivataan... alkaa käydä tuo auto lompsan päälle pikkuhiljaa...
kiitos etukäteen.
Comment
Comment